Maria Veitola on kaamean näköinen Venla-gaalassa

Vierailija

Olisi pistänyt päälleen jonkun kauniin puvun.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Yllään kaamea pelleasu. Mitäs ne olikaan ne miehet, jotka pukeutuu naisten vaatteisiin? Juuri sellaiselta tuo Maria näytti kun vilkaisin. Sääli.

Vierailija

Tsiisus!!! Onko teidän mielestä juhlapukeutumista se että laitetaan kotiompelija ja "mun paras kaveri joka luulee että on suunnittelija"- mekkoja a´la linnanjuhlat ylle. Kyse on Mariasta ja siitä että juurikin tämän juontajan kuuluu olla näyttäva, yllättävä ja provosoiva. Jättäkää nyt hyvät ihmiset ne tanssii tähtien kanssa- puvut maata kiertävälle radalle. Tämä ei ole ole senäkukkanen ja laamat- ry hommia!

Vierailija

Siis ihan järkyttäviä vaatteita, ärsyttävä tyyli esiintyä, puhumattakaan hiuksista...ne ei sovi sille ollenkaan, näyttää ihan lesbolta. YÄK.

Ja Minttu Vesalan stailaus, eipä ollut yllätys...

Vierailija

En ole ikinä viitsinyt katsoa ohjelmia joissa hän on. Varsin ärsyttävä "mä olen paras" tyyli. En ymmärrä sen suosiota. Veitola on tv inhokkini (viitaten toiseen keskusteluun)...

Vierailija

Yritti heittää jotain läppää ja porukka ei yhtään syttynyt. Ihme puhetyyli munkin mielestä, en sitä sen ohjelmaakaan pysty katsomaan. Outo on. Ne puvut oli kyllä aika kauheita :)

Vierailija

Maria tuo suomalaiseen tasapaksuun mediamaailmaan väriä ja persoonallisuutta. Vaateillaan ja niistä puhumalla hän antaa tärkeää julkisuutta suomalaisille vaatesuunnittelijoille. Hän ei ole persoonaton senäpaperi ja siksi ärsyttää, ei ole pakko katsoa, jos tökkii. Maria on MAHTAVA!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat