En halua muuttaa yhteen miesystäväni kanssa, koska sen poika on tuleva nuorisorikollinen

Vierailija

Enkä halua että sellaisella ihmisellä ja sen kavereilla on avaimet ja rajaton oleskeluoikeus minun kotonani.

Harmi, mulla on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi ja toinen tulossa. Tämä mustalammas miehen ex-liitosta pilaa koko homman.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

isä olisi ottanut pojan luokseen asumaan, mutta poika ei halunnut, isän luona olisi ollut kovempi kuri mutta kuitenkin vakaammat olot.

Bioäiti ei halunnut pojan muuttavan pois, koska hänen elintasonsa olisi tippunut

Vierailija

koska joutuisin elämään mieheni palkalla, joka on vain 3000€ brutto. Omat tukeni ovat nyt jo lähes 1300€ ja lisää saan kun toinen lapsi syntyy.

Ja nyt lähden saunaan..ap

Vierailija

äiti ei ole osallistunut yhteenkään vanhempainiltaan eikä koulunjuhliin koska poika on ollut häirikkö jo ekaluokasta asti ja äiti häpeää kasvatuksensa tulosta niin paljon että etäisä joutuu hoitamaan suhteet kouluun.

vaikkan isä tekee sen oikein mielellään ja hän on todellakin yrittänyt saada parannusta tilanteeseen ainakin sen 8,5 vuotta jonka minä olen hänet tuntenut

Vierailija

mulla on paljon arvokasta viihde-eletroniikkaa ja muuta mikä voi päätyä nuorisojengin saaliiksi jos poikapuolella on avaimet kotiini.

Poikapuoleni on ollut lastenpsykiatrisessa hoidossa jo päiväkodissa, ei sitä enää pysty kukaan auttamaan.

Lapsi on joko läpeensä paha jo syntyessään tai sitten bioäidin synnytysmasennus on jättänyt jälkensä.

Vierailija

Lainaus:

ja välillä näytti että poika saadaan terapian ja erityisluokan avulla raiteilleen, mutta sekopää biomutsi heittää poikaa yönselkään milloin haluaa ja tyypin kohdalla voi sanoa että toivoton tapaus.

Mun mies on kuitenkin huippuisä ja isän kanssahan minä lapsia teen, enkä poikapuoleni.

MITEN VOI olla huippuisä jos antaa pojalleen tapahtua noin?

Vierailija

pojalla on 5 vuoden päästä rikosrekisteri ja taatusti päideriippuvuus.

Isä haluaa antaa pojalle avaimen, vaikka tietää että tämä pikku-venkulanalku tulee päiväksi isänsä kotiin lintsatakseen koulusta ja tuo mukanaan epämääräsen sakin nuorisojengiä.

Poikaa on jo uhkailtu koulukodilla, mutta vielä toistaiseksi se ei ole tehnyt mitään laitonta. En kyllä ollenkaan ihmettele sitten kun se päivä koittaa ja tyyppi haetaan kuulusteluihin.

En todellakaan harkitse yhteen muuttoa niin kauan kuin poikapuolellani on avaimet isänsä luo. Poika asuu äitinsä kanssa 1,5 kilometrin päässä isästä

Vierailija

koulussa käydään ja läksyt tehdään ja isä myös antaa pelikieltoa tietokoneelle jos koulunkäynti ei maistu.

Ei nuorisorikollinen vapaaehtoisesti kovempaan kuriin tule, se menee mummolaan jossa ei ole mitään sääntöjä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat