Vierailija

kaikkea on tullut tehtyä, mutta en kadu mitään, on mitä vanhana muistella :) ainoa mikä harmittaa on otetut lainat ilman pakottavaa tarvetta, niitä maksellessa nyt!

Sivut

Kommentit (57)

eteen ja väänsin hiki hatussa uraa. "Hankin" miehen (jota en rakasta), hankin asunnon täynnä designkamaa (kylmä) ja hankin lapsen (koska "kuuluu"), enkä koskaan oppinut tuntemaan häntä, sillä pakenin työhöni (pää meinasi räjähtää kotiäitinä) sillä suoritin edelleen elämääni.

Vain vakava syöpädiagnoosi ja tietty määrä elinpäiviä on pysäyttänyt minut: kadun, etten ollut tarpeeksi lapseni kanssa.

tällä hetkellä eniten sitä etten käynyt hakemassa jälkiehkäisyä kumin puhjettua ja nyt odotan sitten toista lasta eri miehelle kuin ensimmäistäni, enkä ollenkaan usko että tämä nykyinen olisi lopullinen puolisovalintani.... Eli kohta olen kahden lapsen yh ja molemmilla eri isät. Huh.

Tehtiin 3 lastakin vaikka ainakin puolet ajasta tuntuu, että joku toinen olisi minulle varmasti sopivampi ja etten ole onnellinen miehen kanssa joka varmasti ei rakasta minua!

Että pitikin olla niin tyhmä etä tuon ukon kanssa menin naimisiin ja perustin perheen...vieläpä suur sellaisen!:( Lapsia en kadu koskaan ja heitä rakastan aina, mutta miestä kadun...olisinpa vain älynnyt aikoinaan etten koskaan ole miehelleni edes riittävän hyvä:/

ja vietin siellä parhaan nuoruuteni.

Muitta teille katujille sanoisin, että katuva ihminen on tosi ihminen, sellainen, joka on kohdannut omat rajansa ja virheensä. Se tekee ihmisestä nöyremmän, viisaamman ja pehmeämmän. Siitä voi siis olla paljon hyvää tulossa edessäpäin.

Että en aloittanut asuntosäästämistä nuorempana, ja etenkin...omiin nimiin.

Nyt olis sitten kiva pesämuna jolla olis voinut ostaa oman kämpän.

Mutta toisaalta, sitten olisin ostanut sen kämpän varmaan aikoinaan exän kanssa, ja olisimme riidelleet siitä ja välimme eivät olisi yhtä hyvät kun mitä nyt ovat.

Ja sitä että petin exää, mutta toisaalta, meneet ovat menneet, olen oppinut siitä paljon....ja...hmm...yhtä tyyppiä jonka kanssa petin exää en kyllä kadu, oli niiiin ihana. ;-))

Kaikenlaista on tullut tehtyä, en kadu oikeastaan mitään perusteellistä, ehkä joitain asioita olisi voinut tehdä toisin. Mutta toisaalta, sitten en olisi se ihminen joka olen tänään, ja minulta puuttuisi se elämän kokemus.

Eli en kadu. :-)

on vaan niin täydellisiä kotirouvia, etteiväthän heidän sivistyneet ja pyhät olemuksensa ole koskaan tehneet mitään mitä katuvat. tai eivät ainakaan tunnusta, koska uskottelevat itselleen olevansa täydellisiä.

minä kadun ainakin että joskus menin naimisiin tällaisen "täydellisen" naisen kanssa.

Opiskeluaikana olisi voinut reissata huomattavavasti enemmän. Sen jälkeen töistä ei saa lomaa ja lasten kanssa ei voi tehdä samanlaisia reissuja.

Olisin voinut mm. lähteä YK:iin harjoittelijaksi, kun olin just aloittanut seurustelun. Pöljä kun olen, en mennyt.

Kaverit lähti kuukaudeksi kiertämään väli-amerikkaa. Taas uusi seurustelusuhde, en lähtenyt.

Opintolaina on kuitenkin sen verran edullista rahaa, että vaikka matkustelut ja harjoittelut rahoittaisi täysin lainarahalla, niin mun mielestä kantsii ehdottomasti lähteä vaikka lainarahalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat