Voi luoja miten sattuu! Ihan kuin puukolla viillettäisi ihoa kun rasvasin

Vierailija

mutta sulla ei oo tarpeeks rasvainen voide! Mulla kuivuu jalat tuohon kuntoon joka talvi ja ai sitä tuskaa kun sattuu rasvaamaan liian vesipitoisella voiteella.

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

se on ainoa, mikä meidän atoopikolle käy näin talvella. (Sori, pullo on lastenhuoneessa enkä jaksa mennä sinne kolistelemaan ja etsimään.)

Löytyy öljyn lisäksi myös tönkkörasvainen lipogel, niihin ihan kaikkein pahimpiin koppurakohtiin :-)

-2 edelleen atooppisen taipumuksen omaavan tyttösen äiti ja pahasti atooppisten sisko ja tytär, itsekin hieman atoopikko...)

Vierailija

Ja sit pahimpiin kohtiin jopa Bepanthen.

Mun lapsella vaikea atopia, taipeet ihan märkii kämmenen kokoisina alueina kovilla pakkasilla, ja niihin ei auta muuta laittaa kuin Bepanthenia.

Terveelle iholle punaista Apobasea, joka ei (kuulemma) kirvele.

Vierailija

reidet ja selän kosteusvoiteella:/ Iho oli niin kuiva että jo vaatteen kosketuskin sattui ja rasvasin nyt kunnolla, niin johan alkoi kirvely. Kai se tästä helpottaa..?

Vierailija

Lainaus:

mutta sulla ei oo tarpeeks rasvainen voide! Mulla kuivuu jalat tuohon kuntoon joka talvi ja ai sitä tuskaa kun sattuu rasvaamaan liian vesipitoisella voiteella.

Vierailija

se on ainoa, mikä meidän atoopikolle käy näin talvella. (Sori, pullo on lastenhuoneessa enkä jaksa mennä sinne kolistelemaan ja etsimään.)

Vierailija

- sisäisesti omega-3-rasvahappoja koko syksyn/talven ajan (min. 5 kk)

- rasvaus Locobase repairilla (hemmetin kallis mutta todella rasvainen, korjaava voide) vaikeimpana aikana ja Essex plussalla (violetti putkilo) vähän parempana aikana

- ihottumaan kortisonia (reseptikamaa, ei käsikaupan)

- vain puuvillavaatteita ihoa vasten, ei keinokuituja missään nimessä eikä mitään ihossa tiukkaan kiinni olevaa!

terveisin todella ikävästä atooppisesta ja allergisesta ihottumasta kärsivä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat