Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele, minkä merkkiset kaksostenrattaat on hyvät?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pian pitäisi hankkia kaksostenrattaat, mutta en osaa päättää mitkä ostaisin. Onko Carenat hyvät? Vai emmaljungat? Ora? joku muu?

Kommentit (2)

Vierailija

Eli siis, kuinka paljon vaunuja tarvitaan päivittäisessä käytössä ja minkälaisessa käytössä (vain nopea siirtyminen paikasta toiseen vai ihan lenkkeily), sisarusten ikä ja koko, kuinka suuret vaunut saavat olla (ota huomioon myös koko kasattuna), minkälaisilla teillä (vai maastossa) vaunuilla kuljetaan... jne...

Meillä on Phil&Teds Sportit ja en vaihtaisi niitä mistään hinnasta pois. Syynä niiden pieni ja näppärä koko niin liikkuessa kuin kasattuna ja se, että niistä saa yksösvaunut (nykyisin tuplia tarvitaan aika harvoin). Meillä kyydissä yleensä 10kk pikkuherra ja joskus juuri 3v täyttänyt isosisko.

Ja tietysti kannattaa miettiä laatua suhteessa vaunujen käyttöön. Olen esim kaverilta kuullut Carenan Double Swingeistä, että eivät ole kovin laadukkaat mutta ajavat asiansa, kun tuplia tarvitaan suhteellisen vähän. Mutta jos tarvit vaunuja pitkään päivittäin, niin suosittelisin hankkimaan jotkut hieman laadukkaammat pelit. varmaan esim. emmaljunga on ihan hyvä. Tämä vaunnuasia vain on sellainen, että jokaisella on tästä ihan oma mielipide. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Varminta olisikin käydä itse katsastamassa ne vaunut, jotka kiinnostavat. Ja kun teet päätöksen, niin katsoppa, josko sais jostain nettikaupasta halvemmalla. Ja tällä hetkellä kun esim kruunun kurssi on halvempi, niin myös ruotsista voi saada edullisesti (esim. mun veli ja vaimo ostivat Crescentin vaunut yli 200€ halvemmalla haaparannalta kuin mitä ne olisivat maksaneet suomessa).

Onnea vaunuviidakkoon =)

Uusimmat

Suosituimmat