Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvotusta koko loppukierron ajan?

Vierailija

Hyvät naiset,

onko kokemusta moisesta? Muutama päivä ovulaatiosta alkoi inhottava kuvotuksentunne. Samalla viluttaa. Enkä usko olevani raskaana. TAi ensin uskoin (olin satavarma!), mutta kolme raskaustestiä ovat pukanneet negan (nyt kp 31/30).

En usko myöskään intomielisenä kuvittelevani raskausoireita, sillä vauva ei olisi nyt mitenkään suunniteltu, ei tosin mikään maailman suurin katastrofikaan (se nyt puuttuisi!).

Jo viime syksynä kävi parissa kierrossa näin, vaan ehkä lievemmin. Mietinkin, pitäisikö käydä juttelemassa lääkärissä. Oire tuntuu vain niin epämääräiseltä, miten moista tutkia? Onko teillä muilla ollut moista vaivaa? Hormonitko muorilla heittävät, vai mitä tämä on? Hmm... jään tänne vartoamaan viisaampien viestejä!

Kommentit (4)

Vierailija

Sekä rintasärkyä, vatsan löysyyttä, palelua ynnä muita klassisia alkuraskauden oireita. On ollut aikalailla aina niin. Joka kierrossa niitä ei ole, mutta melko usein.

Se on ärsyttävää, sillä kyllä toivon tulevani raskaaksi. Minulla kuitenkin todennäköisesti on jotain vikaa jossian kohtaa, munasarjat on todettu rakkulaisiksi, hormoonit testataan seuraavassa kuussa (jos nyt nämä oireet tällä kertaa eivät sitten olisikin raskaudesta johtuvia.. :DD), voin vaikka sitten kertoa mitä sanoivat.

Mutta kerran olin oikeastikin raskaana, ja silloin ne olivat vahvemmat kuin tavallisesti.

No, raskaana et todennäköisesti ole. Voithan odottaa viikon ja katsoa, jos menkat ei tule, teet taas testin. Jos se on nega, mene lääkäriin.

Vierailija

Just viimeksi tosiaan pelkäsin itsekin, etten vaan ole raskaana..mutta meni nyt PMS:n piikkiin, menkat alkoivat. On kyllä muitakin pms oireita, ja välillä tosiaan tuntuu nykyään että puoli kuukautta menee oireita potien :/ Ärtyisyyttä, väsymystä, kuvotusta, turvotusta...

Olen miettinyt josko tässä jo lääkäriin pitäisi mennä. Hormonit taitavat heittää, inhottava olo ennen menkkoja.

Omega3 kapselit tuntuvat mulla auttavan vähän. Ja näin "vanhemmalla iällä" vasta ovat oireet alkaneet, toisen lapsen jälkeen..

Vierailija

Mulla myös n. viikkoa ennen menkkojen alkua alkaa kuvotuksen tunne, voimakkuus vaihtelee kierroissa, mutta melkein aina kuulúu PMS-oirevalikoimaan.. Todella inhottavaa, en tiedä mikä auttais. Olen kaksi lasta saanut ja mielestäni tuo oire on pahentunut raskauksien jälkeen. Mulle oikeastaan toisessa raskaudessa raskauden oireena olikin se, että pahoinvointia ei ollut ennen olettua menkkojen alkua, liittynee siis hormooneihin ja mahdollisesti myös kuukautismigreeniin, josta myös kärsin. Myöhemmin raskaudessa sitä pahoinvointia kyllä sitten olikin..

Uusimmat

Suosituimmat