Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristityt uskovat kolmiyhteiseen Jumalaan, Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen.

Vierailija

Jeesus Kristus oli Jumala itse, joka syntyi ihmiseksi ja ristinkuolemallaan sovitti ihmiskunnan synnit. Jeesuksen Kristuksen sovitustyö on silta ihmisen ja Jumalan välillä. Ihminen ei itse pysty itseään pelastamaan, hän pelastuu vain, jos ottaa Jeesuksen Kristuksen uskossa vastaan, jolloin hän syntyy uudestaan. Islam taas uskoo toisin, he kuvittelevat pelastuvansa, kun viisi kertaa päivässä rukoilevat Mekkaan päin. Islam on tyypillinen lakihenkinen uskonto, jossa syntinen ihminen kuvttelee rituaaleja toistamalla pelastuvansa.

Islam syntyi 600 vuotta Jeesuksen Kristuksen jälkeen. Mohammed kirjoitti Raamatun uusiksi ja väitti tietävänsä paremmin mitä Vanhan Testamentin kirjoissa, jotka oli kirjoitettu 2000 vuotta aiemmin todella tapahtui, ilman kontaktipintaa juutalaisuuteen. Väitti myös tietävänsä, miten Jeesuksen Kristuksen aikana asiat oikeasti tapahtuivat. että ristille naulittiinkin Juudas Iskariot Jeesuksen sijaan.

Jo pelkästäään Islamin syntymisen ajankohta osoittaa, että kyse on suuresta petoksesta. Tyypillinen uusi ilmoitus, joista Jeesus Kristus varoitti.

Menkää itse kirjoittamaan kirja, jostakin 1400-luvun tai Jeesuksen ajan tapahtumista ja miten asiat oikein tapahtuivatkaan. Varmaan olette suuriakin asiantuntijoita.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat