Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lähihoitajalle päiväduuni?

Vierailija

Vuorotyöt eivät siis ole mahdollisia, koska jäin yh:ksi. Mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelma käytynä, mutta työn ei todellakaan tässä tilanteessa tarvitse olla koulutusohjelmaa vastaavaa!

Onko aivan mahdotonta?

Kommentit (11)

Vierailija

päivätoimintakeskukset tms, tukiasunnot, pienkodit jossa töissä vain arkena 8-16

onhan näitä... riippuu vaan missä päin asut.

Itse olen saman koulutusohjelman käynyt ja nyt pääsin vaihtamaan vuorotöistä päivätyöhön.

Vierailija

Ei hyvältä kuulosta.. Vammaisten eikä lasten parissa työskentely kyllä kiinnosta :( Vanhukset kylläkin, mutta lähellä ei taida olla paikkaa jonne kaivattaisiin pelkän päivävuoron hakijaa.. Voi surku. Ehkäpä täytyy maistella ajatusta päiväkodista..

AP

Vierailija

olen tehnyt lähihoitajan töitä vastaanottoavustajana. Se on mukavaa työtä. Toivon saavani tehdä sitä jatkossakin. Mulla oli ainakin päivätyö enkä minä muuta mielellään tekisikään. Ajanvarausta, toimenpiteissä avustamista, arkistointia oli mun työni. Eli esim työterveyshuolto, lääkärikeskukset, sairaalat (näissä voi olla 2-vuorotyötäkin?), tk:t, siellä tarvitaan näitä avustajia.

Vierailija

kannattaa itse laittaa yhteystietoja, niin mäkin tein ja sain sitten sijaisuuksia. Mutta lähdin opiskelemaan koska en halua enää vuoroja tehdä. Ja aina voi tehdä niin että ilmoittautuu moniin eri paikkoihin sijaiseksi, jolloin voit sanoa tekeväsi vain aamuvuoroa.

Uusimmat

Suosituimmat