Siitä 4D:n nollakokoon laihduttamisesta...miten ihmeessä

Vierailija

että ne julkkiksetkin maksavat laihuudestaan hinnan... Doh.

Kommentit (10)

Vierailija

harmittaa kun hänen pitää lihottaa itsensä normaalipainoiseksi kun taas tähdet saa olla nollakokoa ilman seurauksia. Ihme kyllä että juuri tuo Nicole Richie on tullut raskaaksi vaikka on tooosi laiha.

Vierailija

lisääntyvät. Onkohan hänen lapsensa tarkkailun alaisena, että muistavat ruokkia häntä tarpeeksi kun äiti ei taida juurikaan syödä.

Vierailija

niillä ohjelman naisilla oli niin tuskallista, kun eiväthän he edes kovin montaa kiloa laihtuneet. Kumpikin painoi vielä yli 50kg ja olivat jo syömishäiriön ja lähes kuoleman partaalla. Kuitenkin hollywoodin tähtöset ovat näitä nollakoon naisia ja he vain porskuttavat vuodesta toiseen ilman ongelmia?

Vierailija

Eihän sellaista saisi esittää, jos naiset olisivat olleet uuteen lookiinsa tosi tyytyväisiä ja todenneet, että elämä laihana on paljon ihanampaa.

Vierailija

Ja sekin, miten he edes mahtuivat niin pieniin vaatteisiin. Itse en mahtunut edes 50-kiloisena (171 cm) 36-kokoa pienempään. Olin hyväkuntoinen ja täysin terve.

Vierailija

silloin kaikki ovat viimeisen päälle laitettuja. Sitten arki on eri asia. Vaikka kyllä se varmaan on kovaa rääkkiä ja itsekuria "olla julkkis".

Vierailija

Lisäksi harjoittivat kokoajan lihaksistoa, ja lihakset lisäävät painoa.

En usko, että Hollywoodin naiset elävät mielyttävää elämää, kun kokoajan pitää kroppa olla timmi ja tosi tosi tosi laiha.

Vierailija

käsittääkseni se vanhempi sai jonkinlaisen takautuman ja hänelle meinasi iskeä bulimia päälle johtuen tästä menneisyyden käsittelemättömästä traumasta tai jotain.

Minulla on kokemusta syömishäiriöstä joka ei edennyt nollakokoa pidemmälle. Silloin ihminen kokee voivansa paremmin kuin koskaan, vaikka on toki vaivojakin, kuten ärtyisyys, jatkuva ruoan ajattelu, krampit... kyllä siinä tilassa voi varmasti elää vaikka koko elämänsä. Mutta lasku maksetaan kyllä. Jos kuukautisia ei tule, on vanhana osteoporoottinen haurasluinen pikku mummeli, joka makaa viimeiset aikansa lonkka ja muut paikat murtuneina terveyskeskuksen vuodeosastolla.

Pahinta jälkeä järjetön laihdutus tekee päänupissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat