Morsian-sarjan edellinen jakso - mitä ihan lopussa tapahtui? Tietäiskö joku ihana?

Vierailija

Mä idiootti poistin juuri vahingossa boxilta viime jakson, vaikka mulla oli vika 10 minuuttia katsomatta. Argh! Mitä siinä ihan lopussa tapahtui? Jäi siis siihen, kun se poliisi totesi, että jompi kumpi valehtelee, joko se Ninan ex-poikaystävä tai tää Sonja-morsian.

Kommentit (2)

Vierailija

Mä tiesin, että tähän palstaan voi luottaa! :) Olisipa ollut harmi, jos en olisi tuota tiennyt ennen viimeistä jaksoa. Kiitos!

T. ap

Vierailija

En nyt muista miten paljon on 10 min lopusta mutta:

Sonja ja se sen työkaveri/kaveri oli niillä työnantajan dayspa:n/kauneushoitolan juhlissa ja joutuivat tarjoilemaan. Sillä omistajamuijalla oli tärkeä vieras, uusi osakas, nuori komea (?) jamppa. Sonja pudotti tarjottimen sen jampan päälle, kai tahallaan (olin juuri jääkaapilla) ja jamppa ihastui siihen ja poimi sen myöhemmin kadulta kyytiin. Sonja esitti vaikeasti tavoiteltavaa, mutta jamppa sai sen lopulta mökille, jossa Sonja tunnusti kaiken ja jamppa oli ihan että ookoo, ei siinä mitään, äläkä mee poliisin puheille. Sitten ne pussaili ja meni nukkumaan. Yöllä tuli "painajaisena" flashback sen Ninan kuolemasta ja annettiin ymmärtää että se oli Sonjan uni, mutta ihan lopussa kävi ilmi että se oli sen jampan uni - eli kai se jamppa sitten tappoi sen Ninan??? Vai?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat