Vierailija

onko kohtuullista?

Sivut

Kommentit (44)

meikkeihin sellaiset 150 euroa. ostan kerralla enemmän, siis ihonhoitotuotteita enimmäkseen, toki summassa myös huulipunat, ripsivärit yms. Eli jotain 600e vuodessa meikkeihin, varmaan aika keskivertoa, luulisin.

Aikoinaan käytin Imedeenin hoitovoidetta purkillisen ja se vei verisuonet nenältä. Mielestäni nykyiset Imedeenin voiteet eivät ole sitä samaa, mutta tuo Phytomerin voide (kosmetologilta) auttaa couperoosaa ihan kiitettavästi. Siitä saa myös naamiona samaa.

Se ei silti minusta tarkoita automaattisesti sitä, että kaikki olisi samaa hinnasta riippumatta.

Kyllä minulla meikki pysyy ihan eri tavalla raikkaana, kun alla on hyvä päivävoide ja hyvä meikkvoide.

Ja todella paljon vaikuttaa iltavoide siihen, paljonko on turvotusta ja silmäpusseja aamulla. Tai pysyykö seuraavana päivänä eyelinerit naamalla.

Minä ostan merkistä riippumatta sitä mikä sopii iholle, Meikeissä on välillä kalliitakin tuotteita, kyllähän ne levittyvät ja kestävät ihan eri tavalla kuin halpikset. Puhdistustuotteina olen vuosia käyttänyt Dermosilia, hinta/laatu suhde loistava ja atoopikon iholle sopivat tuotteet.

Jotkut ostavat meikeissä sitä tiettyä muotimerkkiä. Ja kuitenkin kallimmat ryppyvoiteet eivät useinkaan ole sen parempia kuin tavaratalosta saatavat halvat perusvoiteet.

Oletko koskaan kokeillut työntekoa?? Siitä maksetaan palkkaa.

Pari kertaa (vuoden kerrallaan) lapsia kotona hoitaneena tiedän, ettei rahaa silloin tullut ikkunoista ja ovista, mutta sehän oli hetkellistä. Hiekkalaatikon reunalla ei myöskään tarvinnut miettiä, kestääkö puna ja väri syksyn sateet.

Työelämässä ei voi vain näyttäytyä samanlaisena "variksenpelättimenä" kuin lasten kanssa ulkoillessa.

Fakta on, että 3- tai 4-kymppisenä täytyy ehkä vähän enemmän panostaa ulkonäköönsä kuin 2-kymppisenä.

jos 150 eurolla irtoaa kaikki tuo mitä listasi. Kunnon silmänympärysvoide maksaa 50 euroa, kunnon meikkivoide toiset 50 euroa eikä siihen kummoista saa sillä kolmannella 50 eurolla enää päälle. Sitäpaitsi voiteet jne eivät edes ole meikkejä.

parikymppisenä pystyi käyttämään mitä vaan niveaa, nyt kun on lähes tuplat tästä iästä, huomaan ettei halvat voiteet tee mitä kalliimmat tekevät.

Ripsariin kannattaa sijoittaa, halvat merkit valuvat ennen lounasta ja huulipuna lähtee omille teilleen. Puuteri haihtuu ja naama näyttää luonnottomalta. Kun pitää ihoa kunnossa, ei aineita edes mene paljoa.

Mä käyn paljon rapakon takana ja ostan n 500 eurolla joka kerta, mutta sitten Suomesta en juurikaan ostele. Kiitos taalan halvan kurssin + heidän yleisesti halvemman hinnoittelun, teen Suomen hintoihin kunnon löytöjä.

Ja kun tietää mistä tykkää, ei tee niitä virheostoksiakaan. Nuorempana katsoi ekaks hintaa ja sitten vasta mitä tuote sisälsi oikeesti. Ja sitten kävi niin ettei voide sopinutkaan tai oli väärän väristä ja purkit unohtuivat vuosikausiksi johonkin hyllyn pohjalle, josta ne sitten heitettiin roskiin.

Kun matka on tiedossa, alan tekemään ostoslistaa ja käytän purkit loppuun. Näin ei tuotteet vanhennu ja mahdolliset virheostokset + varsinkin Amerikassa kun saa paljon lisänäytteitä, jotka ovat aika laadukkaitakin, laitan heti kiertoon, esim huuto.nettiin. Joskus olen saanut kaupan päälisistä enemmän rahaa, kun itse setistä mitä maksoin jotta sain kaupanpääliset.

Mutta jos pärjäät edullisilla tuotteilla, ole onnellinen.

kasvoveden ja värivoiteen... mulla maksaa perusyövoide, jota siis olen käyttänyt jo useamman vuoden päivittäin, noin 94 euroa, ja päivävoide lähemmäs 90 euroa. Kasvovesikin on jo viiskymppiä.

270 euroa kerralla kosmetiikkaan, enkä ostanut kuin kaksi rasvaa (toinen oli seerumi), ripsarin, kajalin ja 30ml hajuveden....kauhistelin vähän itsekin laskua. Tosin sain sitten kylkiäisiksi kivan matkapaketin, johon kuului mm. normaalikokoinen huulipuna ja pienet laadukkaat puhdistusaineet ja pieni laadukas rasva....

Te jotka ostatte halpaa kosmetiikkaa ja tuudittaudutte ajatukseen, että rasvat on samoja vaikka hinnoissa on eroa, ette tiedä mistä puhuttu, kun kerran kokeilee jotain kunnon rasvaa tajuaa eron. Parikymppisenä ei tietenkään ole ihossa vielä mitään korjattavaa....

t. nainen 40+

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat