Mitä murehdit tällä hetkellä?

Vierailija

Mulla ei juuri nyt ole ihan hirveitä murheita, mutta mietin miten lepyttää mies...

Ostin halpislentoliput koko perheelle viikonloppureissua varten, ja mies äreenä ettei muka ole varaa tähän vaikka tiedän tasan että on. Mies ei ole matkustus-ihmisiä ja se kyllä näkyy ja kuuluu...

Kommentit (8)

Vierailija

Kauhulla odotan tartuttavatko hoitolapseni meidän perheeseen jonkun taudin ja pilaavat perheemme loman. Loma on todella odotettu ja ansaittu.

Vierailija

Äläkä itsellesikään!!

Voithan tarjota vauvalle maitoasi myös pullosta.. Ei äidinrakkautta mitata litranmitalla!!

Voimia ja helliä hetkiä vauvasi kanssa!

Lainaus:

Tuntuu pahalle olla vihainen vauvalle:( Synnytyksen jälkeen olen huomannut itsessäni psykoottisia oireita, huolestuttaa.

Vierailija

Lainaus:

Tuntuu pahalle olla vihainen vauvalle:( Synnytyksen jälkeen olen huomannut itsessäni psykoottisia oireita, huolestuttaa.

Voi tuo on tuttua... Mulla kolme lasta ja aina takkuillut tuo imetys. Ekan kohdalla ei edes onnistunut.. Voi sitä itkun (äidin) määrää.. "En ole hyvä äiti", "En anna parasta lapselleni", "Mulla on epäkäytännölliset tissit" jne.

Imetys on niin hyvä asia että tee kaikki sen eteen (¨syö kunnolla, nuku aina kun mahdollista, käytä aikaa imetykseen) mutta jos se ei suju niin pullomaidolla elää yhtä hyvin! Lopulta lapsi rakastaa pulloa ja potkii jo sen nähdessään!

Vauva-aika on herkkää aikaa ja tunteet menee häränpyllyä joka suhteessa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat