Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa millaista on elää unelmamiehen kanssa?

Vierailija

molempien vaimot karkasivat

Kommentit (14)

Vierailija

aamulla herään siihen, että mies on tuonut yöpöydälle mehua ja pari keksiä, koska se helpottaa mun raskauspahoinvointia aamuisin.

töitten jälkeen tehdään yhdessä ruokaa. Mies on kotona ennen mua, sillä menee omasta halustaan kuudeksi töihin, että pääsee aikaisemmin kotiin. (hän haluaa pitää lapsen hoitopäivät lyhyinä)

Minä yleensä korjaan ruokailun jäljet, mies pesee pyykkiä tai imuroi.

Sitten ulkoillaan tai käydään yhdessä asioilla/kaupassa.

Illalla mies hoitaa lapsen iltatoimet, minä laitan iltapalan.

Minä en koskaan imuroi, se on miehen juttu.

Illalla ollaan yhdessä: seksiä, yhteinen kylpy, dvd tai jotain.

Mä en ole koskaan nalkuttanut mistään. En oikeasti, ei ole ollut tarvetta.

Ainoa miinus miehessä on, että meidän poika jumaloi isäänsä ehkä liiankin paljon. Sivullisetkin on kommentoineet, että on harvinaisen lämmin ja läsnäoleva isä ja todella antaa paljon aikaansa.

Äiti muistuttaa mua vähintään kerran kuussa, että mulla on maailman kultaisin mies. Oikeassa on.

Vierailija

ap:n kuvailema ihannemies. Ainoa, mistä en ole ihan varma, on tuo viimeinen kohta. Ei hän kyllä aina ymmärrä... Mutta miten voisikaan toista ihmistä kukaan täysin ymmärtää?

Olemme olleet naimisissa 18 vuotta ja tänä vuonna tulee täyteen 20 v yhdessä. Joskus kuuden vuoden jälkeen oli meillä vaikeaa, mutta sen koommin ei ole kertakaan tullut avioero mieleen. Kiva olla poissa kotoa välillä, mutta eri kiva tulla takaisin kotiin.

Vierailija

Ihanaa ;-)

Kukaan ei tietysti ole täydellinen, mutta toisaalta voisiko sitä täydellistä ihmistä edes rakastaa. Itse olen kyllä tosi onnellinen siitä minkälaisen ihmisen olen rinnalleni löytänyt. Pikkuisena skeptikkona sitä aina joskus kyllä miettii, että milloin se iso vika löytyy - exän viat kun paljastui vasta 10 vuoden päästä tai ehkä paljastuminen on väärä sana, ihminen muuttui.

Vierailija

Mieheni on ihana, ja minun mielestäni on unelmamies minulle, kaikkea mitä luettelossa on, vaikka hän ei ole kiinnostunut tekemään perinteisiä kotitöitä.

Jouluisin puistele matot, päivittäin laittaa astiansa koneeseen käytön jälkeen ja jotain muutakin, mutta ei esim. imuroi, pese pyykkiä jne. Silti olen erittäin onnellinen, teen kaikki kotityöt, ja jos en välillä tee, mieheni ei koskaan valita tai arvostele.

Hän on lapsuutensa ja nuoruutensa tehnyt kotitöitä kotonaan ja saanut kuulema tarpeeksen. Petasi äitinsä sängynkin jos isä oli työmatkalla, muuten isä

teki sen. Seurusteluaikana näin ja huomasin kuinka äitiä siinä perheessä kunnioitettiin. (erittäin läheinen ja rakas anoppi minulle, ollaaan parhaat kaverit)

Kerrankin mieheni sanoi, kun molemmat menimme iltavuoroon, että täytyy alkaa petaamaan ennen kuin muari tulee töistä...Sunnuntaiaamuisin laittoi äidilleen kahvit ja leivät pöytään, sitten herätti äidin. Lähti kyllä ehkä siksi nuorena kotoa pois, ja en pakota tekemään. Saa tehdä jos tekee. Hän on hoitanut vuorotyöläisenä lapsia kun vauvat kasvaneet parin vuoden ikään, ei siis vaipanvaihtoja mutta myös turvallisuussyistä, jos nukkuu päivällä ennen yövuoroa pärjää leikki-ikäisestä lähtien.

Kunnioitan häntä, sillä hän on hyväksynyt ja rakastaa edellisestä liitosta minun lapsiani. Lapset olivat alle kouluikäisiä, kun hän tuli luoksemme ja avioiduttiin. Ei kuulema antaisi ketään pois, on hyvä heille.

Minulla oli niin rankka liitto takana jossa lapsetkin kärsivät, että ajattelin joskus, kuinka sitten jos otan (tai saan) uuden miehen, en valita vaikka istuisi keinutuolissa ristikoita tehden....kunhan vain on kotona minun ja lasteni kanssa.

Vierailija

Lainaus:

eli

-mies joka keskustelee

-mies joka tekee töitä

-mies joka on myös joskus kotona lasten ja vaimon kanssa

-mies joka tyydyttää ensin vaimonsa

.-mies joka kuuntelee ja ymmärtää

Tuossa on hyvä toki hyvä lähtökohta. Itse odotan lisäksi, että mieheni tekee kaikki nämä hyvin, ehkä olen sitten vaativa tyyppi ;-) Lisäksi unelmamies osallistuu tasapuolisesti kotitöihin, hänellä on erilaisia kiinnostuksenkohteita ja myös yhteisiä minun kanssani, arvomaailma ei ole liian etäällä omastani... listaa vois jatkaa.

Mutta onnellistahan se on, elämä unelmamiehen kanssa. Hauskaa, mielenkiintoista, tyydyttävää ja turvallista. Vaarana lähinnä, että tottuu liikaa kaikkeen hyvään ja joko tulee siitä riippuvaiseksi tai sitten alkaa pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija

eli

-mies joka keskustelee

-mies joka tekee töitä

-mies joka on myös joskus kotona lasten ja vaimon kanssa

-mies joka tyydyttää ensin vaimonsa

.-mies joka kuuntelee ja ymmärtää

Vierailija

Sanoisinko näin, että tottakai miehessäni on jotain vikoja, ei kai täydellistä ihmistä olekaan, mutta minulle hän on täydellinen. Tarkoittaa sitä, että meillä sujuu asiat hyvin, koska olemme samalla aaltopituudella lähes kaikissa asioissa ja pidämme samanlaisia asioita tärkeinä. Hän puhuu ja pussaa, käy töissä ja lisäksi hoitaa lapsia ja kotia. Kaiken vapaa-aikamme käytämme yhdessä ja perheenä, se on molemmille tärkeää. Ei voi valittaa!!

Uusimmat

Suosituimmat