onko toisia sijaisia jotka miettivät josko vauva vai "kyttäisikö" ensin vakipaikan

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hellurei

elikkäs neljättä kuumeillaan ja vajaa vuosi taas sijaisen hommia takana.

nyt mieltä myllertää odottaisiko vakipaikan tuloa hakuun(pitäisi tulla kesään mennessä) vai joko alkaisi yrittämään seuraavaa poitsua(tämä mamma jo niin varma ettei meidän taloon tyttöä tulekkaan)

kuiteskin 4kk koeaika tulisi olemaan jos sattusin paikan saamaan.

mutta mieli vaeltelee vauva haaveisiin,vaikka kotona suhteellisen nuoret poijat.

kylläpä on sekavaa tekstiä,joko se on tämä yötyö tai tämä silmät sumentava vauva kuume joka puskee päälle... :p :x

Kommentit (2)

Vierailija

...ainakaan omalla kohdallani. Olen alalla, jolla määräaikaisuudet ovat melkeinpä vakipaikkoja tavallisempia. Eli yritän vaikka olen määräaikaisessa työssä, jos vakipaikkaa odottelen niin jää lapsi saamatta. Mutta totta kai siihen liittyy riskejä, todennäköisyys joutua työnhakuun kun hoitaa lasta kotona on suuri. Mutta ikää on jo jonkin verran, jos tästä vielä alan laskelmoida työsuhteen mukaan oikeeta aikaa niin biologia alkaa jo mennä ohi. Siitä vaan jos lapsen haluat, ainakin jos ikää jo on!

Vierailija

Eli tällä hetkellä olen töissä, mutta muutto toiseen kaupunkiin edessä keväällä ja vauvaa tekisi mieli aloittaa jo yrittämään. Järki sanoo että odota että uusi työ uudelta paikkakunnalta tärppää ja sitten vasta ehkäisy pois, mutta tunteet sanoo toista. Toisaalta ei kai pitäis miettiä näitä etukäteen, voihan olla ettei heti/koskaan tärppää..Mutta entä jos tärppääkin heti ja uutta työtä ei ala löytymään ja muutto tulee, mitäs sitten, työttömäksi en voi jäädä kun karenssi pamahtaisi ja enkä kyllä haluaisi jäädä sitten yksin tänne asumaan kun miehen pitää uusi työ aloittaa..vaikeita juttuja! Ehkä pitäisi vaan luonnon antaa hoitaa asiat niikuin hoitaa ja katsoa tilanne kerrallaan..vauvakuume jo aika kova :) meillä molemmilla

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat