Onko Sauli Niinistö sinusta liikaa ja liian näkyvästi itseensä tyytyväisen oloinen?

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Poliitikkona teki tiettäväksi olevansa luomakunnankruunu. Pressanvaalikamppanjoissa tuli vielä epämiellyttävämpi kuva. Lipevä ja nuoleskeleva, laskelmoiva ja omaneduntavoittelija.

Mulle ihan yksi hailee kenen kanssa on naimisissa.

En ole koskaan tykännyt Saukista ja jos TAAS yrittää pressaksi en takuulla äänestä.

Vierailija

Siis onko todella ihmiset NOIN katkeria ja kateellisia tässä maassa?

On se kumma, et aina haluttaisiin olla tonkimassa "paskakasassa"

Mieheni sai joltain lahjoituksena 7 päivää lehden. Itse vihaan vastaavia juorulehtiä, mutta selasin sen läpi, kun sellainen kerran postilaatikosta tuli.

Täytyy sanoa, että olisi kamalaa olla julkkis, jolle ei anneta hetkenkään rauhaa.

Mieti ap itsesi esim. nyt Niinistön osaan: Menet naimisiin ja jokainen lehti kirjottaa siitä, osa totta, osa valetta ja kaikki ainakin liioteltua. Valtaosa lukioista uskoo kaiken ja itse et paljoakaan asioille mahda. Sinun on joko tyytyväisenä vaan hymyiltävä tai taisteltava vastaan, josta lehdet vaan innostuu.

Menet naimisiin ja ensin lehdet spekuloi sinun ja puolisosi yhteensopivuutta, sen jälkeen lehdessä lukee vuositulonne ja päivitellään, ettette tehneet avioehtoa.. Jos teille sattuu tulemaan ero, sekin revitään kaikkien nähtäväksi lehtiin. Mitä elämää sellainen on?

Mielestäni myös julkisesti tunnetuilla henkilöillä on oikeus yksityisyyteen ja esim. tulotiedot eivät kuulu kenellekkään muulle. Jumalankiitos ihmiset saavat jälleen laittaa verotietonsa salaisiksi, kun se viimevuonna oli kaikille julkista halusi tai ei. Mielestäni se on yksityisyyteen kajoamista.

Eläkää hyvät ihmiset omaa elämäänne! Teillä on vaan yksi elämä, mitä ihmettä aina toisten asioita tonkimaan!

Vierailija

Tässä itsemurhien (ja murhien) luvatussa maassa pitäisi jokaisen osata olla tyytyväinen siitä, jos joku on onnellinen ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija

Lainaus:

vaimonsa äkillisesti.....Antakaa Saulin olla onnellinen ja tyytyväinen. Eihän se ole ap:lta pois jos joku muu on onnellinen.

Onhan Saulilla ollut myös vastoinkäymisiä ja koettelemuksia elämässään ja kun on niistä selvinnyt niin miksi ei saisi näyttää onneaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat