Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirottu hiivatulehdus- miten nopeasti lääke vaikuttaa??

Vierailija

Aivan sietämätön kutina!Laitoin illalla lääkkeen ja oireeet eivät vähentyneet ollenkaan..Paremminkin tuntuu kuin oireilu olisi pahentunut. tietysti vielä kun on viikonloppu ja lääkäriin ei pääse jollei ole jotain "tapaavaa" vaivaa..

Vai auttaako lääke vasta myöhemmin. Miten pitkään piina vielä jatkuu : /

Kommentit (5)

Vierailija

Lääkeruiskulla emättimeen. Tätä ihan lääkäritkin alapään tulehduksiin suosittelevat. Laskee pH:ta ja auttaa muuhunkin kuin hiivaan.

Itse olen käyttänyt hiivatulehduksiin monet kerrat. Illalla kun laittaa niin aamulla on oireet poissa.

Vierailija

Minulla on toiminut kanssa tuo piimä. Vissiin myös maustamaton jugurttikin tekee saman.

Ihan ronskisti olen lasiin kastanut sormea millä sitten koitan "voidella" sisältäpäin. Vessanpöntölle vaan istumaan niin ei tule sotkua :) Auttaa myös ulkoiseen kutinaan, sivelet piimää häpyhuulien sisälle. Viilentää myös mukavasti kun on jääkaappikylmää.

Hoidan itse aina pienet hiivat, lääkkeen olen saanut kerran. Samoin virtsatientulehdukseen auttaa se puolukka- tai karpalomehu, siis sisäisesti _juotuna_ tälläkertaa ;)

Jaksamista.

Vierailija

Paketissa ei kyllä ollutkaan kuin yksi puikko ja sitten voidetta jota käskettiin käyttää pari viikkoa. "Sisäinen" kutina on jotenkin helpottanut mutta ulkoinen on kamalaa. Eipä ole naisen elämä helppoa :(

Ongelma on meillä juuri se kun lääkäriin ei pääse / siellä pitää odottaa tuntikaupalla ja käynti on yhtä tyhjän kanssa. . .

Uusimmat

Suosituimmat