Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää yövoidetta, hinnalla ei väliä...

Vierailija

Olen vähän yli 30-v, ihoni on näin talvella melko kuiva. Haluaisin voiteen, joka imeytyisi hyvin, koskeuttaisi ja kirkastaisi ihoa. Hinnalla ei ole väliä, kunhan tuote on TOSI hyvä. Mielellään semmoinen, joka olisi Suomesta saatavilla tai jos ei niin tietoa mistä saa(esim. nettikaupan nimi). Kiitän jo vinkeistä:)

Kommentit (10)

Vierailija

Dioria kehutaan paljon. Sitä, mitä Sharon Stone mainostaa. Se kirkastaa ihoa.

Hinta on jotain 150 e ja minä odottelen, että tulisi jossain päin maailmaa tarjoukseen...

40 v.

Vierailija

Biotherm sensitive sarjan (en muista tarkkaa nimeä, valko-vaalenvihreä tuubi) kuivalle ja herkälle iholle tarkoitettu voide. Saatavana kevyempi ja todella rasvainen vaihtoehto. Itse olen käyttänyt kuivaan ja herkän tuntuiseen ihoon talvet ja hyvin toimii. Hinta 30ml muistaakseni 52€ mutta ollut mulle ainakin hintansa väärti!

Vierailija

Favoran Ihogeeli. Sitä käytän käsiin, kasvoihin ja vartalolle ja kosteuttaa tehokkaasti eikä kuitenkaan rasvoita. Sen päälle voi vaikka meikata. Ja siinä on aloe veraa, joka rauhoittaa ihoa ja avot. Kosteutettu ja rauhoitettu iho on hyvinvoivan näköinen. Kannattaa kokeilla, koska ei ole hinnalla pilattu.

Vierailija

Itse olen ainakin käyttänyt Tummelia. Todella hyvin toimii.

"Tummeli on korkealaatuinen, antiseptinen lypsyvoide, joka ei tuhoa utareen omaa, luonnollista ja tarpeellista bakteerikantaa. Tummeli on ns. syvävaikutteinen voide, joka auttaa säilyttämään ihon terveenä ja vastustuskykyisenä. Tummeli ei sisällä hajusteita."

Pakkauskoot:

125 ml:n tuubi / 12 kpl

410 g / 12 kpl

1 kg refill / 10 kpl

2,5 kg / 1 kpl

saatavana erillistä pumppua 1 kg:n pakkaukseen

Riittää moneksi vuodeksi eteenpäin ja iho säilyy, ah, niin kimmoisana.

Vierailija

Decubal Face Vital, apteekista (n.10e). Pitää talvikuivan ihon kosteutettuna ja kimmoisana. Hyvästi kuivat läikät :) Lumenella on myös hyviä nämä Sensitive-sarjan siniset purkit, erinomaisesti kosteuttavia ja niistä löytyy myös enemmän näitä hoitavia ainesosia..saatavilla ainakin päivävoide ja yövoide. Pitävät myös couperosaihon vähemmän punoittavana.

Uusimmat

Suosituimmat