Nina Mikkonen paasi Ykkösen aamu-TV:ssä tänään

Vierailija

taas lasten kotihoidosta. Ei antanut juurikaan suunvuoroa toisella haastateltavalle. Hankalan tuntuinen ihminen.

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

oli se että N.Mikkosen piti puollustaa kotihoidon paremmuutta päikodin sijaan.

Eihän hän esittänyt yhtään fiksua argumenttia kotihoidonpuolesta, vaan paasasi jotakin ihan turhaa. Olisi edes kotona tutkinut asioita ja selvitellyt tutkimuksia ja kertonut asiallisesti ja selkeästi mielipiteensä.

No, keskustelutaito ja taustatutkimukset oli nolla, ja eihän silloin fiksukeskustelu onnistu.

Vierailija

Ihan nolottaa muakin ton Mikkosen puolesta. Keskustelutaito on todellakin nolla, eikä anna suunvuoroa ollenkaan Tontille. Onneksi Tontti osaa selkeästi jättää Mikkosen lapsellisen käytöksen ja keskustelutaidottomuuden omaan arvoonsa. Mikkonen ei osaa perustella mielipiteitään mihinkään, ja yrittää kompensoida kouluttamattomuuttaan "haukkumalla" Tonttia yliälykkääksi. Hohhoijaa. Mikkonen ei myöskään osaa kuunnella keskustelukumppaniaan. Sivistymättömältä vaikuttava ihminen.

Vierailija

Ensimmäisenä kun avasi suunsa sanoi kuinka vastapuolen väitteet ovat

"Ihan totalitarismia ja fasismia joka tuttua Hitlerin, Mussolinin, Stalinin ajoilta..."

Vierailija

Lainaus:

"Nina Mikkonen on tyypillinen kouluttautumaton duunari"

Niina sattuu olemaan kampaajaMESTARI! Eli se siitä kouluttamattomuudesta!

:D

Vierailija

Ollaan onnellisia että Nina Mikkonen on ja pysyy KOTONA! ;)

Tuon kaltainen nainen voisi päivähoitoalalla tehdä rumaa jälkeä! Työskentely noin dominoivan kamalan rääkyjän kanssa olisi sula mahdottomuus ja päiväkodin koko ilmapiiri olisi varmasti kireä ja siitä kärsisivät eniten lapset.

Itse olen ollut parhaat vuoteni päivähoitoalalla ja kiertänyt sijaistamassa eri päiväkodeissa, enkä ole Luojan kiitos törmännyt näin mustavalkoisia ajattelevaan naisihmiseen koskaan.

Vierailija

tulee heti mieleen N.Mikkonen :) Teki oikeasti hallaa kotiäidelle, jotkut varmaan ajattelee että ne on kaikki noin.... empä viitsi sanoa, tulee pian poliisi.

Vierailija

Lainaus:

Mä en ymmärrä tätä nykyajan aikuisten loputonta hyysäystä. Mistään ei saisi sanoa mitään, eikä omia valintoja ainakaan pitäisi koskaan pysähtyä arvioimaan, koska nehän on tottakai "Just hyvät".

Vanhemmat ei todellakaan tee aina sitä "parasta lapselleen" automaattisesti vaikka tähän vedotaankin aina. Minä ainakin myönnän tehneeni monta virhettä.

Vierailija

ehkä poikien olisikin parempi tarhassa. pahempi paasaajia ovat kotiäidit, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä mitä tarhan hoitoa on.

kyllä meillä täällä suomessa on paljon hyviä tarhoja

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olinkin tässä jo surrut kun pitää kuopus viedä niin aikaisin hoitoon, mutta en sure enää.

Sinun kuopuksesi hoitoon vienti ja Nina Mikkosen käytös liityvät yhteen miten????

ruotsalaisesta tutkimuksesta, vaikka Ruotsi onkin kuoleva yhteiskunta =D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat