Mustasukkaisuus ...

Vierailija

Olen vuosien myötä tullut ärsyttävän mustasukkaiseksi pääseekö siitä eroon ???

Kommentit (4)

Vierailija

Olin syksyllä mustasukkainen miehestä. Tunne oli tosi hankala. Puhuttiin, mutta tunne jäi. Syynä oli kai uupumus ja se, että olin aina kotona, mies paljon töissä ja uupunut hänkin. Hän oli poissaoleva kotona väsymyksestä johtuen. Ajauduimme jotenkin kaemmaksi toisistamme henkisestikin. Epäilin, että hän jopa pettää minua. Onnksi näin ei ollut. Henkisesti ehkö pettikin sillä lailla, että vietti lopulta mieluummin niitä pieniä vapaa-aikojaan kaveriensa kanssa, mutta toista naista ei ollut. Puhuminen auttoi. Ja se, että mies ei suuttunut mun luuloista vaan kuunteli. Oletko masentunut tai uupunut, onko sinulla ystäviä, harrastuksia?

Vierailija

Miestä en kyllä ole valmis vaihtamaan. =) Ihana aviomies , isä jne... asiat siis siltä osin kunnossa.Yhteisiä vuosi jo todella paljon takana.Eukon pääkopassa vain joku "klikki" . Mut kait se on jotain hetkellistä hormonaalista tms.

Vierailija

jos siis ei ennen ole ollut. Luulis että kävis toisinpäin. Alussa kun ei vielä tunne toista olis mustis mut kun oppii tuntemaan ja luottamaan se häviäsi. Onko sinnulla ap jotain syytä olla mustis?

Enkä kyllä itse usko että mustasukkaisuus häviäis miestä vaihtamalla.

Vierailija

Ehkä miestä vaihtamalla? Itse olin mustasukkainen yhdestä entisestä, mutta hän antoi siihen syytäkin. Nyt en ole, tämän ihanan miehen kanssa. Paitsi joskus pikkuisen, mutta se on vain hauskaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat