Käytätkö mielialalääkkeita ??

Vierailija

Jos niin kauanko olet niitä kayttänyt. Auttaako ? Syy niiden hakemiseen ? Sivuvaikutuksia ? Suositeltiin tuollaisia kun "stressi" lapsiperheessä on aikakin kova ja vastoinkäymisiä tuntuu riittävän

Kommentit (7)

Vierailija

reilut neljä vuotta. Syynä vaikea masennus ja ahdistavat pakkoajatukset. Sivuvaikutuksia ei oo ollu lukuunottamatta muutamaa ensimmäistä viikkoa (haukottelua ja nenän vuotamista). Oon ollu onnekas, kun sain lääkityksen ohella käydä terapiassa kolme vuotta. Tuo terapia ja lääkitys yhdessä ovat taltuttaneet sairauteni - nykyään mieli on valoisa ja pystyn olemaan täysvaltainen yhteiskunnan jäsen. Lääkitystäni on pienennetty pikkuhiljaa viimeisen vajaan kahden vuoden aikana, ja lopettanen lääkkeet kokonaan kevään aikana.

Minäkin suosittelen kokeilemaan lääkkeitä, jos sinusta tuntuu, että ne voisivat auttaa. Lääkkeitä joutuu syömään jonkin aikaa ennen kuin ne alkavat toimia (sivuoireita sen sijaan tuli ainakin itelleni heti aloitettuani lääkkeiden käytön).

Vierailija

Kaiken kaikkiaan kolmesti aiemmin. Eka kerta 90-luvun alussa noin vuoden ajan. Sivuvaikutuksia ei ole juuri, orgasmivaikeus hieman. Hyöty on kuitenkin suuri, olen tasapainoisempi eikä paniikkikohtauksia ole.

Suosittelen ehdottomasti. Voi vaihtaa toiseen merkkiin, jos ekasta ei apua. Vaikutusaika pitkä, joka kerta mennyt yli kuukausi.

Vierailija

Diagnoosina kaksisuuntainen mielialahäiriö tyyppiä I. Olen käyttänyt kolmisen vuotta ja tulen käyttämään lopun ikääni, sillä tästä sairaudesta ei voi koskaan parantua.

Mielialalääkkeet eivät ole mitään ihmepillereitä. Jos sinulla on jokin sairaus, jos lääkäri niitä sinulle suosittelee, kokeile ihmeessä. Muttajos olit ajatellut että vähentävät lapsiperheen stressiä ja vastoinkäymisiä, tulet pettymään.

Vierailija

bulimiaan ja masennukseen. Sivuvaikutuksena lähinnä väsymys. Minulla on krooninen masennus (+bulimia) ja syön näitä luultavasti lopun ikääni.

Jos sinusta tuntuu, että voisit niistä hyötyä niin kokeile ihmeessä. Eihän ne taivasta tee, mutta voi helpottaa oloa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat