Mulla takana 2 helppoa synnytystä eikä minuuttiakaan valmennusta

Vierailija

Täyttä ajanhukkaa, sanoo moni siellä käynyt kaverinikin

Kommentit (12)

Vierailija

mua varten mikään valmennus, mutta sairaalaan olisi kannattanut käydä tutustumassa! Istunpa siinä naistenklinikan sisääntulo aulassa keskellä yötä supistus tuskissa kun siinä kopissa ei ollut ketään paikalla ja en yhtään tiennyt minne mennä :D

Näin jälkeenpäin, se kyltti siinä seinässä on joo aika iso, mutta eipä siinä osunut silmään...

Vierailija

kävin esikoisen aikana parissa valmennuksessa. Kaikkiin en jaksanu mennä työpäivän jälkeen istuminen kovalla tuolilla ei innostanu. Mitään uutta tietoa ei niistä tullut missä olin.

Synnärille tutustuminen oli hyvä juttu.

Aion mennä myös toisen raskauden aikana tutustumaan synnytysosastolle. (eri sairaala)

Vierailija

oikeastiko jossain (muualla kuin jenkkisarjoissa..) järjestetään jotain synnytysvalmennusta? synnärillä kävin tutustumassa ennen esikoisen syntymää mutta ei se kyllä mitään valmennusta ollut...

Perhevalmennuksessa käytiin kans muutaman kerran ja se oli TURHAA. En käsitä miten verorahoja tuhlataan moiseen hölynpölyyn!

Vierailija

ainakin tutustuminen sairaalaan oli hyvä juttu, tiesi vähän mihin on menossa ja mitä siellä tapahtuu ja moniin asioihin saa siellä vastauksen.

Vierailija

kyllähän ihminen osaa synnyttää vaikka mitään ei olisi etukäteen kerrottukkaan.

mutta onhan se kiva tietää mitä odottaa, ja käydä tutustumassa sairaalaan yms.

Vierailija

Kaikki ollu erilaisia. ;)

Olin valmennuksessa ja tykkäsin. Harmi ettei Taysissa ole jatkossa riittävästi kätilöitä opastamassa paikkoihin ja jotain videoo vaan katsottavat. :(

Jos ei "tykkää" niin miksi ei voisi sanoa jotain palautteena? Miksi se on ajanhukkaa? Jotain perusteluja tollanen heitto vaatii.

Vierailija

ekan kohdalla ihan sen takia, että luulin, että sinne on pakko mennä. Toisen kohdalla kävin, koska ilmoittauduin Haikaranpesään ja sinne oli pakko mennä.

Kummastakaan ei ollut hyöytä. Synnytys meni kuten meni - kaikista opeista huolimatta (tai juuri niiden vuoksi) synnytin molemmat hieman ilokaasua hörppien. Ts. minun synnytykseni eivät menneet minkään kaavan mukaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat