Miten välttää turhat selvitykset anopin kanssa?

Vierailija

Olen todella vaikean paikan edessä, enkä haluaisi nyt alkaa puimaan asiaa yhtään anopin kanssa. Hän ottaa asiat yleensä tosi rankasti, enkä nyt omien surujeni keskellä jaksaisi yhtään kuunnella anopin taholta, miten kamalaa tämä on.

Miten välttää tällaiset kiusalliset keskustelun aiheet? Mieheltäni en voi tietenkään kieltää puhumasta äitinsä kanssa. Minä vain en häntä nyt jaksaisi.

Kommentit (6)

Vierailija

vaan ihan turvasyistä.

Lainaus:

Meillä, jos emme pidä yhteyttä anoppiin, hänpä tulee tuosta 3 km takaa ja kilauttaa ovikelloa. Ongelma on se, että lapset käyvät avaamassa oven ennen kuin kissaa ehdimme sanomaan.

Vierailija

ja keskustelemaan kun emme jälleen kerran olleet tehneet hänen tahtonsa mukaan ja hän oli loukkaantunut. En vastannut koko viestiin mitään.

Vierailija

Meillä, jos emme pidä yhteyttä anoppiin, hänpä tulee tuosta 3 km takaa ja kilauttaa ovikelloa. Ongelma on se, että lapset käyvät avaamassa oven ennen kuin kissaa ehdimme sanomaan.

Vierailija

Anopit on kyllä toisinaan niin vihonviimeisiä olentoja että...

Onneksi olen itse niin voimakastahtoinen, siis omapäinen, ettei ole mitään ongelmaa sanoa vaikka pahasti jos siihen on tarvis.

Aikasemmin anopilla oli oma avain meille, mutta otin sen pois kun töistä tullessani huomasin että kappas, joku on käynyt vaihtamassa meidän makuuhuoneeseen uudet verhot (aika karmeat sellaiset) ja lattialla on uusi matto.

En ollut silloin vielä kovin kauaa asunut mieheni luona, joten anoppi mielsi asunnon poikansa asunnoksi, jossa hän tietenkin äitinä voi tehdä mitä huvittaa, kun eihän poika itse osaa verhojaan valita...

Vierailija

välttämällä koko anoppia. Niin minä olen joutunut tekemään, kun psyyke ei kestänyt joka asiaan nokkaansa työntävää ja niistä kylälle kailottavaa ihmistä. Nyt menee "hyvin"...

Vierailija

soittanut yli kymmenen kertaa, lähettänyt meidän molempien e-mailiin yli kymmenen mailia ja sitä rataa. Ilmeisesti kaikki ei hänellä nyt ole kunnossa. Otettiin uudet puhelinnumerotkin, mutta hän kaivoi ne netistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat