Tunnistaako alkoholismin ulkonäöstä?

Vierailija

Minkä näköinen "juoppo" on selvänä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:

Olisiko ehdottaa joku hyvä ja peittävä, mutta ei luonnottoman tuloksen antava meikkivoide? t 10

Max Factorin Pan Stick halvempi versio. Molemmat peittää tosi hyvin.

Vierailija

miehen veli on vähän päälle 30v ja juopottelee vähintään kerran viikolopussa ja todennäköisesti viikolla saunakaljaa yms. lomilla sitten voidaan ottaa monena päivänä viikossa vähän enemmän- pitäähän lomalla ottaa rennosti..

kasvot on alkanut punottamaan ja turvotusta on ylipainon päällekkin tullut hyvästi..

Vierailija

Olen ollut nyt töissä sairaalassa jonne alkoholistit voi tulla katkolle, olen ihan ällistynyt miten normaalin näköisiä osa niistä on. En erottaisi alkoholistiksi.

Vierailija

Jos verrataan terveitä elämäntapoja elävää henkilöä ja alkoholistia.

Nuori alkoholisti on pöhöttynyt ja iho usein aika huono.

Vanha on sitten jo ihan kuihtunut.

Toki asia ei ole näin yksiselitteinen, kyllähän monet sairaudetkin kuluttavat ulkonäköä. Ja usein alkoholistin sosiaalinen maailam tuo myös vitteitä ulkonäköön. Siis vaatetus, likaisuus jne.

Vierailija

Ystäväni (ihanat) vanhemmat olivat ennen viikonloppujuoppoja, ja kyllä heidän kasvoistan näki pöhöttyneisyyden. Mutta nykyään ovat selviä, ja äitinsä laihtunut runsaasti ja isänsä kaljamaha hävinnyt ja kasvojen pöhö poissa.

Vierailija

Mulla on aina ollut punakkuutta esim. kasvoissa, ihan aina, ja todellakaan en käytä alkoholia liikaa!

Tyhmyytensä siinä ihminen osoittaa, jos menee noin heppoisin perustein epäilemään jotakuta alkoholistiksi. Mutta minkäs sille voi, jos ihminen on tyhmä, ja luulee omia oletteluitaan totuuksiksi.

Vierailija

ja sitten nämä "näkijät" tekevät kyllä ihan virhearvioitakin.

Jos juo todella paljon, tyylin kosanderi päivässä, näkyy melkein kaikilla.

Mutta kyllähän siis juominen usein näkyy, jos on vetänyt pitkän putken. Mutta sitten taas kuukausi selvinpäin niin turvotus, punoitus jne. usein laskee.

Vierailija

Naama punoittaa, on pöhötystä, laajentuneita verisuonia. En ole kuitenkaan alkoholisti. Olen miettinyt itsekin, että luulevatkohan jotkut minulla olevan alkoholiongelma ja vaikuttaako se jopa työnsaantiin. Pitäisikö kertoa, että ulkonäöstä huolimatta ei ole päihdeongelmaa. Mutta toisaalta selittelyhän se vasta epäilyttävää olisi. Mitä siis tehdä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat