Teini-ikäisenä, kun aloittelin seksielämääni

Vierailija

seksin harrastaminen oli pitkään vaikeaa ja sattui kun paikat oli liian tiukat. Nyt ei seksi enää tunnu missään, kun on niin väljää.

Ihanaa tämä naisen elämä.

Kommentit (13)

Vierailija

Jos teillä on tiukat alapäät niin onnea teille. Mutta älkää kuvitelko, että kaikilla muillakin on. Minua niin ärsyttää nämä, että jos seksi ei tunnu miltään niin se on vaan omasta asenteesta kiinni tai sitten on niin laiska, ettei ole jumpannut tarpeeksi.

ap

Vierailija

Lainaus:

Jos teillä on tiukat alapäät niin onnea teille. Mutta älkää kuvitelko, että kaikilla muillakin on. Minua niin ärsyttää nämä, että jos seksi ei tunnu miltään niin se on vaan omasta asenteesta kiinni tai sitten on niin laiska, ettei ole jumpannut tarpeeksi.

ap

Vierailija

Mä en saa koskaan kuin yhden orgasmin per kerta. Tulen liian herkäksi yhden jälkeen, enkä sitten enää nauti samalla tavalla koskettelusta.

Vierailija

sanonut etten orgasmeja koskaan saisi. Itse yhdyntä vaan on yhtä tyhjän kanssa, kun se ei tunnu miltään. Korjausleikkausta olen harkinnut ja aion siihen vielä mennä. Ei ole väärin haluta monipuolista seksielämää, jossa yhdyntäkin toimii.

ap

Vierailija

Jostain syystä meilläpäin tuskin kukaan seurusteli yläasteella tai edes lukiossa. Vanhojen tanssienkin järjestäminen oli tuskaa kun kumpikaan puoli ei saanut kysyttyä toisiaan pariksi.

Niin ja väljä olen minäkin, että ei se myöhemmin aloitettu seksielämä mitään vaikuta.

Vierailija

"Nyt ei seksi enää tunnu missään, kun on niin väljää." ilmauksesi antaa ymmärtää, ettei SEKSI tosiaan tunnu missään.

Tietenkään ei ole väärin haluta monipuolista seksielämää, mutta kyllähän sinulla sitten seksi kuitenkin jossain tuntuu. Ja näytät itsekin tietävät, ettei kaikilla suinkaan emätin veny tunnottomaksi, joten aloituksesi yleistys on vähän outo. Ihan kuin naisen elämä olisi tuollaista yleisesti ottaen...Sinulla on käynyt poikkeuksellisen huono tuuri, mutta onneksi siihenkin on nykylääketieteellä vastaus, nimittäin se korjaava leikkaus.

Vierailija

että eipä ne yhdynnät kovinkaan monelle sitä lopullista nautintoa tuo, jos ei lisänä ole jotain muuta. Että etpä siinä mielessä ole mitenkään erikoinen tapaus. Mutta kai monet toivoo, että yhdyntä pelkästään olisi orgastinen, mutta niin ei useinkaan ole. Itse olen ihan tyytyväinen seksiimme, vaikka en yhdynnästä orgasmia saa ilman muuta kiihottamista. Teen sen yleensä itse yhdynnän aikana esileikin jälkeen. Yhdyntä kylläkin lisää orgasmin voimaa, onko niin, ettei se tee sitäkään sinulla?

Ehkä se leikkaus olisi sitten mahdollinen apu tilanteeseesi.

Vierailija

tällaisiakin "ihania" asioita voi naisen elämä pitää sisällään. Ja ANTEEKSI nyt vaan, mutta kyllä suurin osa ihmisistä käsittää seksin ihan yhdyntänä.

Kysy vaikka Bill Clintonilta ;)

ap

Vierailija

Kyllä normaali emätin sen verran tiukka on vielä synnytysten jälkeenkin, että yhdyntä pitäisi tuntua. Sitä paitsi seksi ei ole - ainakaan ei pitäisi olla aikuisille ja kokeneille ihmisille - vain peniksen työntymistä emättimeen.

Jos seksi ei kokonaisuudessaan oikeasti tunnu miltään, vikaa on pääkopassa tai parisuhteessa tai ihan teknisessä osaamattomuudessa! Jos taas paikat on oikeasti niin väljät, ettei penis itsessään tunnu yhdynnän aikana, kannattaa ehkä kysäistä lääkäriltä, mitä asialle voisi tehdä...

ps. Minä ainakin saan orgasmeja ja nautin seksistä mieheni kanssa vaikka penis ei kävisi lähelläkään emätintäni

Vierailija

jossei esim lähetyssaarnaaminen tunnut missään.

ja tiesithän ap että jos mies tuottaa ensin käsin, suullta tai millä tahansa lelulla naiselle orgasmin, ja sitten vasta aloitetaan varsinainen yhdyntä,

on naisen emätin orgasmin supistelusta johtuen sen jälkeenkin vielä paljon tiukempi ja herkempi.

eli tuntuu miehestäkin paljon paremmalta siitä naisesta puhumattakaan ja että nainen saa paljon helpommin silloin ihan emätinorgasmejakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat