Onko outoa, että exä (lapseni isä) haluaa tehdä asioita YHDESSÄ? käydä syömässä yms

Vierailija

olemme olleet vuosia erossa, kummallakaan mitään sen vakavempaa suhdetta eromme jälkeen. Soittelee aina silloin tällöin, josko mentäisiin syömään tms

Näkee lastaan säännöllisesti joka toinen viikonloppu, aina nämä ehdotukset tulevat silloin kun lapsi on minun luonani, onko vain hänen tapansa saada nähdä lastaan sillä viikollakin vai mitä tämä on? Tietää kyllä, että saisi nähdä lastaan ihan muutenkin (jos meille sopii) eli siis hakea illaksi luokseen

Tuntuu vain tosi hassulta, joskus pari vuotta sitten kokeiltiin, josko suhteemme toimisi mutta ei siitä tullut mitään. Mitä ajattelet tällaisesta? Mä en oikein tiedä mitä ajattelen, nyt kk sisällä 3 kertaa jo ehdottanut

Kommentit (2)

Vierailija

Exä viettää välillä viikonloppuja meillä ja sopii se mulle. Ei kumpikaan ole enää kiinnostunut toisesta.

Miksi sen pitkän suhteen tarvitsisi aina päättyä huonoihin väleihin. Ystäviä ollaan edelleen ja onhan meillä paljon yhteistä.

Kenenkään toisen kanssa ei pysty jakamaan lapsen tekemisiä samalla lailla kuin sen isän kanssa.

Ollaan erottu jo kun lapsi oli vauva. Lapsen mielestä on ihan normaalia että tilanne on näin ja pyytääkin joskus isäänsä yökylään.

Vierailija

ja näyttää lapselle, että äiti ja isä ovat väleissä. Tuohan on lapselle ihanteellinen tilanne, että välillä tehdään jotain porukalla. Miksi et kysy suoraan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat