Bionaire BWM-401 vai Ufox-ilmankostutin? (Vai joku muu?)

Vierailija

Olen hankkimassa mahdollisimman nopsaa ilmankostutinta, sillä asunnossamme on tosi kuivaa, nenäni kärsii siitä tosi paljon (limakalvot täysin kuivana) ja hyväksihän se olisi näiden nuhien ja yskienkin kanssa.

Haluaisin sellaisen _höyrystävän_ ilmankostuttimen, jossa tulee mukana kosteusmittari ja jossa se kosteusmittari asetetaan jonkin matkan päähän itse ilmankostuttimesta (näyttää kuulemma enemmän oikein silloin). Lisäksi toivoisin kostuttimen olevan sellainen, että se menee päälle automaattisesti, kun kosteus laskee tietylle tasolle, ettei tarvi kytätä kosteusmittaria itse :) Olisikohan sellaista vielä olemassa, että menisi sitten pois päältä, kun haluttu kosteusprosentti saavutetaan? Ja se vielä, etten halua sellaista, johon pitäisi vaihtaa suodattimia. Tulisi lisäkustannuksia vaan.

Mitä olen löytänyt, niin olisi Ufox ja siihen lisälaitteena ostettava kosteusmittarisysteemi ja sitten Bionaire BWM-401. Onko teillä noista kokemuksia?

Olisi tosi kiva, että se olisi helppo puhdistaa. Ne keillä kokemusta on, niin kerrotteko, että miten ja kuinka usein noita kahta pitää puhdistaa, kiitos. Ymmärtääkseni Ufox on siinä mielessä helppo, ettei ole kauheasti osia purettava puhdistamista varten, kuten joissain kostuttimissa. Miten on tuon mallisen Bionairen laita?

Vai olisiko vielä muita suosituksia, kuin nuo merkit ja mallit?

Kiitos paljon! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Bionaire BWM-401 on paljon helpompi pitää puhtaana kuin meidän vanha Ufox. Bionaire pitää kosteuden tasaisena ja on toiminut muutenkin hyvin.

T. Biritta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat