Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä on seksi? tai siis missä kohtaa läheisyyden ja seksin raja kohtaa?

Vierailija

niin silloinhan pelkkä ajatus on seksiä.. koska monestihan pelkkä ajatus kiihottaa..ei voi olla niinkään..

Kommentit (7)

Vierailija

olla alasti lähekkäin ja tuntea rakkautta?

suuteleminen vaatteet päällä tai alasti?

koskettelu intiimeistä paikoista?

suuseksi?

vai onko seksi seksiä vasta kun ollaan sillä linjalla että sukuelimet kohtaa toisensa?

mitäs mieltä?

Vierailija

Onhan se nyt jo suurvaltojen presidettitasolla käyty läpi, ettei se saivartelu ja termien kiertäminen johda mihinkään hyvään.

Koska seksiä ei käsitteenä yleisesti tyhjentävästi tunneta yhdellä tavalla, kannattaa vastata eksplisiittisesti.

Vierailija

kaikesta seksistä, johon voi lukea kuuluvaksi myös ykistyisen seksin eli masturboinnin?

Jos puhutaan sekä yksin harrastetusta seksistä että "interaktiivisesta" seksistä, niin en ymmärrä, miksei "ajatus" eli fantasiointikin olisi osa seksiä, siis usein käytännössä osa masturbointia.

Kahden ihmisen välisessä kanssakäymisessä minun mielestäni seksiä on tosiaan kaikki, mikä kiihottaa. Tuhmat puheet, kosketukset, joissa on eroottinen lataus.

Minun mieheni voi harrastaa seksiä kanssani vaikkapa vaan koskettamalla kättäni. Olen saanut orgasmeja ilman, että hän koskee lainkaan sukuelimiini. Toisaalta esim. sylikkäin makaaminen ei välttämättä ole lainkaan eroottista, vaan pelkästään hellyyden ja rakkauden täytteistä.

Oma määritelmäni on kyllä, että seksiä on kaikki sellainen toiminta, joka kiihottaa nimenomaan seksuaalisesti.

Vierailija

eli jos ihmiseltä kysytään, onko hän harrastanut jonkun tietyn henkilön kanssa seksiä, niin mitä siihen kuuluu vastata, jos on ollut koskettelua, suutelua, erittäin tuhmia ajatuksia, ja molemminpuolista himoa, mutta asia on jätetty koskettelun asteelle.

Lainaus:

kaikesta seksistä, johon voi lukea kuuluvaksi myös ykistyisen seksin eli masturboinnin?

Jos puhutaan sekä yksin harrastetusta seksistä että "interaktiivisesta" seksistä, niin en ymmärrä, miksei "ajatus" eli fantasiointikin olisi osa seksiä, siis usein käytännössä osa masturbointia.

Kahden ihmisen välisessä kanssakäymisessä minun mielestäni seksiä on tosiaan kaikki, mikä kiihottaa. Tuhmat puheet, kosketukset, joissa on eroottinen lataus.

Minun mieheni voi harrastaa seksiä kanssani vaikkapa vaan koskettamalla kättäni. Olen saanut orgasmeja ilman, että hän koskee lainkaan sukuelimiini. Toisaalta esim. sylikkäin makaaminen ei välttämättä ole lainkaan eroottista, vaan pelkästään hellyyden ja rakkauden täytteistä.

Oma määritelmäni on kyllä, että seksiä on kaikki sellainen toiminta, joka kiihottaa nimenomaan seksuaalisesti.

Vierailija

Kaikesta muusta voi olla epäselvyyttä, ja jos tunnelinjalle lähdetään niin eihän yhdyntäkään silloin ole seksiä jos se ei kiihota.

Mutta jos ajatellaan vaikka nuoria niin kun ne kysyy toisiltaan että oliko teillä seksiä/hässittekö/saitko, niin ne EI tarkoita että haluttiko teitä, puhuitteko tuhmia, pussasitteko. Ne tarkoittavat että oliko penis vaginassa.

Uusimmat

Suosituimmat