Helena Lindgrenistä..

Vierailija

onko hänelle tehty kauneusleikkauksia,vai onko luonnostaan noin siloposkinen?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

On aina painottanut terveellisten elämäntapojen ja erittäin korkealuokkaisten kauneudenhoitotuotteiden merkitystä. On myös korostanut sitä, että vettä pitää juoda paljon, se on hyväksi iholle.

Vierailija

musta näyttää että toinen silmä on isompi kuin toinen- mun kaverilla sama juttu- huonosti leikattu naama ja toinen silmä isompi kuin toinen

Nähnyt häntä luonnossa monta kertaa- posliininukke- ei muuta. Itse olen 51v ja ei kukaan uskoo että mä olen ton ikäinen. Joten Helena ei ole ainoa.

Vierailija

nenäleikkauksesta en tiedä, mutta silmänalusiaan yms. on takuuvarmasti leikkauttanut. Ei KELLÄÄN yli 5-kymppisellä voi olla luonnostaan noin olemattomia naururyppyjä, kuin tuossakin 5:n linkittämässä kuvassa.

Vierailija

mutta Helena on käynyt kauneusleikkauksissa (ainakin se nenä ja rinnat, joista on avoimesti kertonut) ja kertoo myös käyttäneensä kaikki rahansa ulkonäköön (ei ole ikinä omistanut asuntoa, autoa tms) ja käy kaikissa mahdollisissa hoidoissa.

Aika jännää kyllä jos vertaa samanikäiseen Madonnaan joka on kanssa terveysfriikki ja ottanut kaikki mahdolliset kauneuskäsittelyt ja -leikkaukset. Madonna on hoidoistaan huolimatta paljon vanhemman näköinen.

Vierailija

Muistan lukeneeni jutun jossa hän kertoi vain omaavansa hyvät geenit vaan enpä usko, nenä on ainakin ihan luonnoton töpö ja musta muutenkin muuttunut nuo kasvonpiirteet vuosien aikana.

Vierailija

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/803031?lindgren_helenas

Tässä vielä eräs iltasanomien haastattelu parin vuoden takaa:

Helena Lindgren on malliesimerkki siitä, mitä hyvät elämäntavat saavat ihmisessä aikaan. Juuri 50 vuotta täyttäneellä laulajalla ei ole rypyn ryppyä, ei ainoatakaan liikakiloa - päinvastoin. Iho on kuulas ja sileä, vartalo täydellisessä kunnossa. Mutta miten ihmeessä hän sen tekee?

- Kyllä ne elämäntavat ratkaisevat. Minulla on kolme asiaa, jotka varmasti ovat vaikuttaneet ulkonäkööni. En ole koskaan polttanut tupakkaa, en ota aurinkoa eikä minulla ole ollut painonvaihteluja, hän luettelee.

Silti Helenaa hymyilyttää puhua ulkonäöstään - etenkin, jos hänen nuorekkuuttaan ihmetellään.

- Olen kysynyt monelta, miltä 50-vuotiaan sitten muka pitäisi näyttää. Ei ulkonäkö ole ikäkysymys, vaan siihen vaikuttaa niin moni muu asia. Enkä ole mikään poikkeus, sillä moni 50-vuotias näyttää paljon ikäistään nuoremmalta. Totta kai se menee joskus myös toisinpäin.

Parikymmentä vuotta meikkitaiteilijan töitä tehneelle, nykyisin laulamiseen keskittyvälle Helenalle huoliteltu ulkonäkö on tärkeä asia - ja esiintyvälle artistille hänen mielestään myös välttämättömyys. Haastatteluun suoraan jalka- ja levähoidoista saapunut nainen haluaa pitää itsensä kunnossa ja kauniina.

- Haluan olla loppuun asti kaunis! hän naurahtaa.

Helena olisi valmis myös kirurginveitsen korjailtavaksi, mikäli sellaiseen joskus tulisi tarvetta. Hän kiittää geenejään siitä, että rypyt eivät kulje suvussa.

- Onneksi olen säästynyt vielä rypyiltä, eikä niitä ole juuri äidillänikään. Mutta katsotaan nyt, miten nämä piirteet alkavat tästä valahtaa, Helena naurahtaa.

- Joskus voisin harkita jotain toimenpiteitä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat