Minusta on tulossa katkera!

Vierailija

Olen katkera ex miehelleni,lapseni isälle.

Minulla ei ole koskaan omaa aikaa,en pääse lenkille,ei ole hetken hengähdystaukoa.

Mies ei ole moneen kuukauteen ottanut lasta luokseen.Käy sitä vain täällä moikkaamassa,ei edes vie sitä hetkeksi pois täältä.

Mua ärsyttää,kun ei ole aikaa mihinkään omiin juttuihin.

Hän saa liidellä ja mennä missä haluaa ja milloin haluaa.saa laittaa palkkansa minne ikinä mieli tekee.Lapseen ei kyllä laita siitä senttiäkään.

Että mua vituttaa tommonen äijä!

Kommentit (6)

Vierailija

niin ku mäkin varmaan olisin ko tilanteessa. Elä pilaa omaa elämääs lapsenkaan edun vuoksi. Jos isää ei kiinnosta niin ei. Pidä huoli että lapsella on edes jaksava äiti.

Muuta lähemmäs sukulaisiasi. Lapsen ja isän suhteen kustannuksella.

Vierailija

mun ex käyttäytyi noin kunnes tajusin, että sehän yritti pitää mut jonkinlaisessa henkisessä nuorassa / kontrolloida mun mahdollista vapaa-aikaa.

Ratkaisin asian muuttumalla täysin kylmäksi exääni kohtaan. Tein selväksi, ettei hänellä ole asiaa meidän kynnyksen sisäpuolelle, en muutenkaan edes jutellut hänen kanssaan mitään muuta kuin pakolliset. Lopulta sanoin, ei tarvitse lapsia tavata lainkaan, jos ainoa tapaamispaikka on minun luonani.

Nyt tilanne on tasoittunut, selvitämme lapsiin liittyvät asiat ihan hyvässä hengessä, mutta vieläkään en suostu keskustelemaan exäni kanssa mistään muusta aiheesta, edes säästä.

Vierailija

ei todellakaan ole mitään oikeutta "päsmäröidä" mitään elämässäsi.

Jos on sovittu tapaamisajat, esim. jokatoinen viikonloppu, ja mies perjantaina ilmoittaakin ettei voikkaan ottaa lasta, sano että otat yhteyttä lastensuojelu/sosiaaliviranomaisiin siitä ettei hän pysty hoitamaan tapaamisoikeuttaan isänä, ja uhkaat viedä häneltä tapaamisoikeuden.

Hae yksinhuoltajuutta sillä perusteella ettei isä suostu tapaamaan lastaan sovittuina ajankohtina.

Luulen että ex-miehesi kuitenkin haluaa nähdä lastaan. Ja alkaa muuttaa tapojaan jos häneltä uhataan viedä tapaamisoikeus kokonaan pois.

Jos tämäkään ei toimi, niin kannattaa miettiä tarvitseeko lapsi elämäänsä näin epäluotettavaa isähahmoa.

Vierailija

auttanut mikään.Oon yrittänyt auttaa sitä niin apljon kuin mahdollista,jopa oman jo loppuneen suhteeni kustannuksella,että lapseni oikeus isäänsä säilyisi.

Oon ollut kylmä,välinpitämätön,katkonu välit ja mikään ei auta.

Hän voi tehä mitä vaan,koska ei mulla oo ketään kuka lasta hetkeksi ottaisi,sukukin asuu muualla.

Elarit hän maksaa kyllä.

Ja nyt vasta älysin,että sillä hän ei muutakaan mitään tässä tilanteessa,että minä olisin mahollisimman ahtaalla.Ei ole mahd.aloittaa suhteita,kun hän on päsmärinä siinä,sekoittamassa kaiken.

En tiiä mitä oikein tekisin.Ja pakko mun on välit siihen säilyttää,että lapsi näkis sitä edes joskus.

vittu,että vitutaa,ku yks voi määrätä mun elämää ihan miten tahtoo.

Vierailija

Ex-miehelle selvät pelisäännöt. Hän ei todellakaan ole tervetullut kotiisi silloin kun se hänelle itselleen sopii, ja häntä sattuu huvittamaan.

Voit sopia vieväsi lapsen hänen luo sovittuina aikoina, ja hakevasi pois tiettynä aikana. Jos tämä ei käy, niin silloin hän ei näe lastaan. Piste.

Monessa paikassa on nykyään lapsiparkkeja, ainakin kuntosaleilla ja kauppakeskuksissa. Tai voi pyytää kummia tai mummia yms. toisinaan katsomaan lapsen perään edes hetkeksi. Tai ainakin mannerheimin lastensuojeluliiton kautta voi myös hakea lastenhoitoapua jos sukulaisista ei ole apua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat