Tekeekö miehesi sinulta kysymättä viikonloppusuunnitelmia vai sovitteko

Vierailija

menemiset ja tekemiset yhdessä?

Kommentit (15)

Vierailija

Se tekee periaatteessa vain ehdotuksia siitä mitä voisi tehdä, mutta käytännössä mun olisi sitten kuitenkin vähän vaikea kieltääkään. Sellaisia "ei kai sua haittaa jos mä lähden koko viikonlopuksi sinnejasinne ja jätän sut lasten kanssa kotiin, kun en ole nähnyt niitäjaniitä niin pitkään aikaan" -tyyppisiä.

Väittää etä kyllähän mä voin aina sanoa ettei sovi, mutta sen sanominen on ikävää kun toinen on juuri kertonut miten paljon haluaa mennä.

Vierailija

Joa olen menossa jonnekin lasten kanssa silloin, kun mies on töissä, ilmoitan siitä etukäteen. Jos mies tarvitsee työpäivänä autoa (viikonloppuna), hän kysyy minulta tarvitsenko minä sitä lasten kanssa.

Vierailija

muutaman kerran vuodessa käy kalalla tms. kavereiden kanssa, eikä sen niihin lupia tarvitse kysellä, en pahastu ollenkaan hänen menoistaan. Tietty jos olisi jatkuvasti dokaamassa tai muuta, asia olisi eri.

Vierailija

esim. tänä viikonloppuna mies kutsui pari kaveria meille, ilman että siitä sovittiin yhdessä. Mutta siis vain katsomaan elokuvaa, eli mistään ryyppäämisestä ei ole kyse, koska kaikilla on seuraavana päivänä töitä.

Eli ei haittaa minua ollenkaan, kiva kun tulee vieraita.

Tällaisista pikkujutuista ei meillä ainakaan nosteta meteliä.

Enemmän suunnittelua vaativat menot suunnitellaan yhdessä.

Mutta saatetaan ihan vaikka "yllätykseksi" toiselle kertomatta varata pöytä ravintolaan =) Se on ihan piristävää.

Vierailija

Viikonloppu on kuitenkin perheaikaa meidän perheessä, joten kaikkia koskevat suunnitelmat yleensä. Lasten nukkumaanmenoajan jälkeen voi mennä toinen iltamenoihin mikäli tarvis.

Vierailija

Miehen mahdolliset viikonlopun työvuorot sanelevat kyllä välillä menemisiä. Minä tapaan sitten niinä viikonloppuina omia ystäviäni lasten kanssa tai sovin treffejä ystävieni ja heidän lastensa kanssa vaikka johonkin leikkipuistoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat