jos meille tulee joku kylään kenellä sattuu olemaan vaippaikäinen lapsi.

Vierailija

niin minä ainakin toivoisin, että käytetyt vaipat laitetaan roskiin.

tämä tuon toisen ketjun innoittamana missä talon emäntä oli suuttunut kun kakkavaippa oli roskiin laitettu...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

käytettyjä pieniä muovipusseja (esim. leipäpusseja), joihin laitan vaipan ja sitten lähtiessäni vien mennessäni ulos. Ei ole tullut mieleenkään, että jättäisin vaipan kyläpaikan roskikseen. Tosin monessa vauvaperheessä on erityinen vaipparoskis, jota sitten tietenkin käytän.

Vierailija

Suoraan sanottuna häpeäisin itseäni emäntänä jos vieraat joutuisivat kesken vierailun luikkimaan pihalle vaippaa viemään tai viemään kassissaan kotiin, yöks! Kyllä sen roskiksen voi vierailun jälkeen käydä itse viemässä, vaikka muuten harvemmin veisikin. On meillä vessaan järjestetty roskis siteille tms, jottei tarvitse niitäkään kotiin rontata! Jos on vierailta vierailuetiketti hukassa, niin kyllä vaikuttaa olevan monen emännänkin käsitys vieraanvaraisuudesta aika mielenkiintoinen.

Vierailija

Meillä keittiön roskis viedään hyvin usein, vessan roskis ehkä kolme kertaa vuodessa (paitsi tietysti jos sieltä alkaa tulla hirveä löyhkä, mitä ei tapahdu niin kauan kun siellä on vain harjasta irrotettuja hiuksia ja tyhjiä samppoopulloja).

Vierailija

mulle on ainakin usein kyläillessä juurikin sanottu, että laita sinne keittiön roskiin kun on kysyny minne vaippa sopis laittaa!!! kotona laitan kyllä vessan roskiin.

Vierailija

en varmaan uskaltaisi käydä missään kylässä kun tämäkin asia tuntuu olevan niin vaikeaa jollekin. Miten te edes päästätte ketään kotiinne kun on niin kauheeta kaikki?

Vierailija

... Niin minä emäntänä kerron vieraalleni, missä voi vaihtaa, mihin käytetty vaippa jne. Hyvä emäntä pitää huolen siitä, ettei sen vieraan tartte mietiskellä itse noita juttuja. Paljon mukavampi, kun on heti selvää, eikä tartte pähkäillä :)

Vierailija

ei tartte piharoskiin viedä

ja kahvikupinkin saa meillä pienten lasten äiti rauhassa juoda ja levähtää ja hengähtää

-tervetuloa meille kylään

- enkä kirjoita nettiin, jos istut rauhassa ja lapsesi temmeltäää ja kiskoo verhoja- minä otan lapsesi syliin- se on normaalia

t. ammattikasvattaja

Vierailija

Ja ei, kakkakertis ei haise sen pahemmalle kuin se kestokaan. Eikä niitä vaippaikäisten perheissä keräillä päiväkausia niinkuin kestoja.... ;)

Taitaa olla emännäntaidot hakusessa tällä ihmisellä.

Lainaus:

oksukemikaalipaskalemuisisa kertiksiä..... Ensinnäkin meillä on erikseen laskiämpäri joten kuivaroskat viedään joskus ja kerran viikossa jos silloinkaan..

JA toisekseen me käytetään kestoja, että en kestäsi sitä kemikaalinlemua nenässäni keittiössäni vapaaehtosiesti joten viekää haisevat kemikaalivaippanne muualle kiitos.

Vierailija

Muutaman kerran on joku uudempi tullu ollut vieraisilla ja meinannut laittaa vaipan keittiön roskiin niin nätisti olen sanonut että vessassa on rsokis jonne voi vaipan laittaa. Ja hienosti on mennyt näin.

Itse pyydän kylässä yleensä pientä pussia mihin vaipan laittaa jotta hajut ei leviä ja kysyn että minne sen vaipan sopii laittaa vai pistänkö ulos odottamaan ja vien mennessäni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat