Vein lapset 1v6kk ja 3kk äsken yöksi mummolaan,

Vierailija

en ole viikkoon nukkunut yli 1/2h pätkää. Viime yönä en ollenkaan. Nyt on pakko saada kierre katkeamaan tai kiipeilen seinille... Voi kun osaisin nyt nauttia ja olla/levätä/nukkua, enkä jatkuvasti murehtisi pienemmän perään.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Älä ainakaan tätä palstaa jää lukemaan, kohta sut haukutaan pystyyn kun olet vienyt lapset yökylään ja aiheutat heille tunne-elämän vaurioita ;) Ota lasi viiniä ja nuku kellon ympäri. Mukavaa iltaa!

Vierailija

minä herään joka kerta kuitenkin (ei niin isoa asuntoa, että äänet ei kuuluisi), jään kuuntelemaan, enkä saa nukuttua sen paremmin. Yöllä ei oikein viitsi huudattaa, kun sitten alan heti stressata, että esikoinenkin herää ja kaikki herää, siksi itse aina pikana tissiä vauvalle tarjoamassa. Lisäksi isi ei herää niin herkästi kuin minä, joten ehdin ennakoida ennen itkua. Oma äitini on alle kuusikymppinen, hyvin jaksaa siis hoitaa ja esikoinenhan vain rakastaa ja oikein ikävöi välillä mummolaan jos ei tarpeeksi usein nähdä. Lisäksi esikoinen ja vaari touhuavat jo aivan omia hommiaan, mummilla aikaa vauvalle paremmin.

Vierailija

Lainaus:

mies tekee tuolla ruokaa ja minä aion juoda yhden lasin punaviiniä (täytyy olla ajokunnossa jos tulee joku hätä vaavelilla:) ja syödä ja saunoa ja viimeistään 22 nukkumaan. Aamulla haen lapset ja mummin vauvauintiin sitten toivottavasti hyvin nukkuneena. Vaavi juo hyin pullosta ja maitoa on lypsetty mukaan.

Vierailija

Lainaus:

mies tekee tuolla ruokaa ja minä aion juoda yhden lasin punaviiniä (täytyy olla ajokunnossa jos tulee joku hätä vaavelilla:) ja syödä ja saunoa ja viimeistään 22 nukkumaan. Aamulla haen lapset ja mummin vauvauintiin sitten toivottavasti hyvin nukkuneena. Vaavi juo hyin pullosta ja maitoa on lypsetty mukaan.

Vierailija

Mutta minä en ainakaan saisi nukuttua jos lapseni huutaisi/olisi hereillä sängyssään. Olen niin herkkä heräilemään. On ihan eri asia, kun jo nukkumaan mennessään tietää, että saa nukkua koko yön. Silloin yleensä myös nukkuu. Nauti nyt omasta ajastasi ja eihän 1v 6kk mikään ihan vauveli enää ole.

Vierailija

saan nukkua pidempiä pätkiä. Mutta ihan siis ok viedä mummolaankin, jos on niin reipas mummu, että ottaa tuon ikäisen hoitoon. Meidän ei ottaisi.

Mutta miksei siis lasten isä osallistu yövalvomiseen, jos vauveli kerta juo pullostakin?

Vierailija

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat