Muita lähihoitajia tai opiskelijoita?

Vierailija

Miten opinnot menivät ja mikä oli sinulle hankalinta?

Mihin erikoistuit ja missä olet nyt töissä, palkkasi?

Itse olen ihan uusi lähihoitsuopiskelija, viikko vasta takana!

Kommentit (6)

Vierailija

Vaikeinta opiskelussa oli näyttösuunnitelmien teko alussa. Opiskelut meni hyvin, mukavinta oli työharjoittelut. Suuntauduin asiakaspalvelu ja tietohallintaan. Töissä olen yliopistosairaalassa osastosihteerinä. Palkka 1845 - 2300 riippuen tehdyistä työtunneista.

Vierailija

Tentteihinlukeminen yöllä oli rankkaa. Suuntauduin vammaistyöhön. Olen töissä psykiatrisella osastolla ja palkka on 1856 ja jotain.

Vierailija

sitten tuli työharjoittelujaksot ja päälle näyttöviikko.Opinnot meni hyvin, oli paljon aineita, jotka koin mielenkiintoiseksi. Ehkä jotkut liikuntatunnit sauvakävelyineen olisi voinut pois jättää. Välillä "väsytti" erilaiset ryhmätyöt ja niiden tekeminen. Porukan saattaminen yhteen ja kaikkien tasapuolinen panos ei aina ollut niin helppoa. Me teimme muutamia erittäin mielenkiintoisia ja hyviä opintokäyntejä, joista jäi hyvät muistot.

Suuntauduin vammaistyöhön(valittavana oli vain vanhus/vammaispuoli). Olin kehitysvammalaitoksessa töissä n. vuoden, sittemmin siirtynyt vanhusten palvelutaloon (yksi syy oli lyhyt työmatka). Olen viihtynyt erittäin hyvin ja työstä tykkään. Keskiansio on kuussa lisineen n. 2200e.

Vierailija

Eka puol vuotta takana, edessä 1,5 vuotta.

Rankkaa on ollut, kun kotona on kaksi pientä lasta. Kotitöitä ja tenttejä tuntuu olevan kokoajan, jonka takia perhe-elämä kärsii.

Erikoistun todennäköisesti lapsiin ja nuoriin.

Onneksi tämä koulu kestää vain kaksi vuotta!

Vierailija