Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin vuotohäiriöt loppunut Cerazetten lopettamisen jälkeen?

Vierailija

Itse lopetin jatkuvan puolitoista kk kestäneen vuotamisen jälkeen ko valmisteen noin kolme viikkoa sitten ja vuodan vieläkin. Raskaana en ole, eikä tauteja ole. Miten muilla jotka vuotaneet ko tablettien vuoksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Lopetin Cerazettet, mutta vaihdoin suoraan Yasmin-yhdistelmäpillereihin, jotka ovat juuri täydelliset (minulle). Eli saman tien kierto säännöllistyi 28 päivään.

Vierailija

Lopetuksen jälkeen tuli muistaakseni vielä pari viikkoa tiputteluja. Yksiäkään kunnon menkkoja ei ehtiny olla, koska tulin heti raskaaksi. Tämän raskauden jälkeen laitatin kuparikierukan, koska hormonikierukassa ja -kapseleissa on sitä samaa hormonia kuin Cerazettessa, ja halusin jatkuvan ehkäisyn.

Vierailija

Kierukkako olisi siis ainoa ratkaisu? Lisäksi olen havainnut, että pillerit/hormonivalmisteet aiheuttavat minulle masentuneisuutta. Voiko kierukka aiheuttaa sellaista myös? ap

Vierailija

miten kauan vuodin lopettamisen jälkeen, mutta lopetin kans kys.pillerit juuri tuon jatkuvan vuotamisen takia, nyt ehkäisynä kortsut ja hyvin menee

Vierailija

Lisäksi mun gyne sanoi että jos Cerazette ei sovi (jatkuva vuoto) niin tod näk hormonikierukka ei myöskään sovi, koska sisältää samaa hormonia.

Kuparikierukka voisi sopia jos vuotosi ei ole runsas.

Lainaus:

Kierukkako olisi siis ainoa ratkaisu? Lisäksi olen havainnut, että pillerit/hormonivalmisteet aiheuttavat minulle masentuneisuutta. Voiko kierukka aiheuttaa sellaista myös? ap

Uusimmat

Suosituimmat