olenko raskaana, vai mitä tämä on, piru vie?!?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vaikka kukapa siihen osaa vastata, mutta puranpa kuitenkin tuntojani ja kysyn teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta mielipidettä.

Ollaan yritetty lasta nelisen kuukautta ja entisiä siis ei ole. Valeraskauksia olen muutaman tähän ikään mennessä kokenut, joten suhtaudun tietyllä skeptisyydellä omiin tuntemuksiini jo valmiiksi.

Kuvittelin/kuvittelen ovuloineeni vuoden vaihteessa hieman aiemmin kuin osasin odotella, joten ajattelin tämän kuun menneen hutiksi. Noin viikko oletetun ovulaation jälkeen kuitenkin havahduin siihen, että minulla oli koko ajan nälkä. Puoli tuntia syömisen jälkeen mahani tuntui murisevan ja sitä se ei kyllä normaalisti tee. Muutaman päivän päästä rintani alkoivat turvota ja tulivat kipeiksi, mitä ne toki tekevät myös ennen menkkoja, mutta maanantaina jopa porealtaassa istuminen oli tuskaista kun sekin sattui rintoihin! Alavatsaan on myös koko tämän viikon nippaillut ja aina silloin tällöin äkkinäisen liikkeen jälkeen vihlaissut oikein kunnolla.

Testin tein torstaina 12-13 päivää ovulaatiosta (jos se nyt silloin edes oli) ja sain negan. Ookoo, näin on käynyt minulle ennenkin, mutta negan jälkeen kuvitellut oireetkin ovat hävinneet, mutta ei tällä kertaa: rinnat ovat edelleen kipeät ja jättimäiset, vatsaan sattuu ja nyt uutena alaselkä kipeytyy jos puuhastelen yhtään pitempiä aikoja esimerkiksi keittiössä.

Piti tulla purkamaan hämmennystä tänne, kun yltiöjärkevän mieheni asenne on, että ootellaan ja kuulostellaan. Niinhän se on, mutta odottavan aika on pitkä!!! En tiedä, milloin uskallan testailla uudestaan: alkaa vaan ketuttamaan entistä enemmän jos negaa näyttää ja oireet pysyvät samanlaisina X-(

Kommentit (5)

Vierailija

sinulle, virvaliekki ja varovaisesti onnea myös minulle! Plussasin tänä iltana. Kovin oli vielä haalea viiva, mutta selvä punainen kumminkin. Täytyy vielä loppuviikosta testailla, josko sieltä tulisi ihan tummanpunainenkin :) Tarrasukkia!

Vierailija

No minun kierrot on olleet pillerien jälkeen tosi sekaisin, nyt menossa 35/26-47, eli periaatteessa saatan ovuloida tälläkin hetkellä ja kaipa nämä oireet siihenkin sopisivat, mutta voiko ne silloin kestää kaksi viikkoa? Eilen ja tänään oli pöksyihin ilmestynyt pari tippaa jotakin tuhrua ja aattelinkin, et nyt ne menkat alkaa, mutta mitään ei oo kuulunu tai näkyny.

Mutta enpä nyt siiten olekaan pitänyt sen testauksen kanssa kiirettä kun nuo menkat on antaneet odotella itseään ennenkin. Oireet kuitenkin voimistuu: mahaan ja selkään tuntuu vihlovan ja koskevan, jos nostaa pikkasenkin jotain painavampaa, ruokahalu on mieletön, rinnat kipeät ja väsyttää. Ja ennen kaikkea, mulla on jotenkin vaan semmonen olo, että jotakin siellä on!! Pöhköä?

Virvaliekki, mikä tilanne?

Vierailija

ihan selkeän ja vahvan, mutta nyt taas jännitän tuleeko toinen keskenmeno. Todella pientä ruskeaa tuhrua tuli vessassa paperiin, niin jännittäähän se, vaikka voihan se olla normaaliakin.

Vierailija

Kuinka pitkä sun kierto on ja mones päivä nyt on menossa? Aika lupaavaltahan toi vaikuttaa, vaikka vaikea on tietysti arvioida. Clearbluen testien nimeen täällä palstalla vannotaan, sitten kun ajattelit tehdä. Niiden, joiden mielestä päivät ja viikot kiitävät, kannattaisi minusta alkaa yrittää perheenlisäystä vaikeamman kautta, niin johan rupeavat päivät matelemaan, piinaviikolla varsinkin! Tsemppiä jännäilyyn!

Jennuli-81

Vierailija

Ittellä yritystä takana puolitoista vuotta. Kesällä olin kerran raskaana, mutta se tuli kesken. Nyt tässä kierrossa tikutin ekaa kertaa elämässäni oviksin onnistuneesti (=laiska tikuttaja+PCO-taipumus), ja nyt tuntuu niiiin raskaalta!

Toisaalta tiiän, että on ennekin tuntunut, koska toiveet ja kuukautisten vaivat tekee semmoisia harhoja. Mutta siltikin, toiveet on korkeella, luotto ei.

nyt on kp35/noin35, dpo 12-13. Rinnat juilii, nännit jatkuvasti kipeät. Alavatsaa särkee, selkää ei. Yleensä kuukautisissa mulla vihloo pari kertaa aikaisemmin, ja sitten vuoto alkaa tiputtaa silloin kun särky on jatkuvampaa. Vatsa on myös sekaisin, mitä se mulla kuukautisten aikaankin on joskus, mutta silloin vain ekana runsaana vuotopäivänä. Lämmöt on korkeella, 37,3 noin. Yleensä on 36,5 noin. Huoh.

Tiiän, ettei auta kuin odottaa, mutta minkäs sille teet. Ärsyttä oikein.

virva.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat