"vauvakuume" iski ja yllätti täysin..

Vierailija

Olen ihan ulalla nyt. Meillä lapset 7- ja 4-vee ja tähän asti olen ollut satavarma että tämä oli tässä, no more. Nyt hukkasin pillerireseptin ja ehkäisy jäi kondomien varaan, toistaiseksi ainakin. Aika gynelle on varattu, mutta tässä parin viime päivän aikana iski mahdoton kolmannen lapsenkaipuu ja seksihalut satakertaiset entiseen verrattuna. Mitä ihmettä tämä on? Onko lisääntymisvietti tosiaan näin valtava, että tekee mieli seksiä kun tietää, että on "riski" tulla raskaaksi.?

Olin vielä satavarma että mies on ehdottomasti vastaan kolmosta, mutta yllättäen totesi, että miksikäs ei!? Yksikään kaverin vauva ei ole saanut aikaan mitään kuumeentynkää, mutta nyt tämä reseptin hukkaaminen näin voimakkaan kaipuun.

Onko kellekkään muulle käynyt näin? Pitäiskö vaan odottaa, että menee ohi vai käydä tuumasta toimeen;)

Kommentit (3)

Vierailija

Toivottavasti ei meille käy noin. No nou hätä, lapsia on puolenkymmentä ja sterilisaatiot tehty. Eikun vaan, kyllä se vaan on voimakasta kun se iskee=D

Vierailija

elämäntapatoiveitteni kanssa. Tarve lisääntyä on jotenkin eläimellinen, ja mä pelkään että jos en pistäisi sille väkisin stoppia niin meillä olisi suurperhe siitä huolimatta että en oikeastaan edes tykkää lapsista.

Se on vähän niin kuin nälkä tai pissahätä, eli ei kysele ajankohdan sopivuutta tai sitä onko uhrista kiva kun on tällainen olo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat