YLE Tyynysota ohjelma tänään ja Nina Mikkonen (Timo T.A:n vaimo)

Vierailija

Näkikö kukaan? huh huh mikä nainen!!!

Kommentit (12)

Vierailija

kun oli lasten kotihoitoa puolustamaan otettu niin kuuhana rouva.

Sen päivähoitoa puolustaneen miehen argumentit olisi ollut niin helppo kumota: se ruotsalainen tutkimus on täyttä sontaa, kehityspsykologian perusperiaatteet sotivat lapsen aikaista päivähoitoa vastaan (kiintymyssuhde itseluottamuksen perustana, lapsen kyky omaksua sosiaalisuutta alle 3-vuotiaana, perusturvallisuus) yhteiskunnan tapa preferoida päivähoitoa taloudellisista (mutta erheellisistä) syistä jne.

Mutta sen sijaan akka vain kaakotti! Katsellessani haastattelua jopa MiNÄ olin valmis siirtymään lapsen varhaisen päivähoidon kannalle...

Vierailija

Hyvällä asialla oli, mutta teki kyllä nyt hallaa esiintymisellään. Argumentit ja esimerkit olivat liian monimutkaisia ja liian kaukaa haettuja. Kotiäitiys ei saanut arvoistaan asemaa puheenvuorossa. Hyvin helposti muutamilla nasevilla puheenvuoroilla olisi voinut tuoda kotiäitiyden merkityksen esille, mutta taidot eivät riittäneet.

Vierailija

Veljeni oli katsonut sattumalta kyseistä ohjelmaa ja pelästynyt.

Mistäköhän voisi nähdä kyseisen ohjelman?

Olisi mielenkiintoista katsella hullua(kunhan pysyy ruudun sillä puolen).

Vierailija

Se ämmä on täysi idiootti. Se antoi kyllä totta vie sellaisen kuvan, että kotiäidit on ihan kahjoja. Mun kantani on 50/50 eli mun mielestäni päiväkodeissa ei oo mitään pahaakaan, mutta ei kotihoidossakaan. Ja toisaalta kuinka monella on varaa olla kotona. Sen ämmä ei antanut puheenvuoroa sille miehelle ollenkaan ja teki itsensä naurunalaiseksi. Sehän haukkui sen miehen pystyyn... Ja ruotissa kuoleva yhteiskunta... sitten vielä sehän väläytteli rasistisiakin mielipiteitään. Toimittaja parka oli ihan ihmeissään sen naisen kanssa.

Vierailija

Lainaus:

kun oli lasten kotihoitoa puolustamaan otettu niin kuuhana rouva.

Sen päivähoitoa puolustaneen miehen argumentit olisi ollut niin helppo kumota: se ruotsalainen tutkimus on täyttä sontaa, kehityspsykologian perusperiaatteet sotivat lapsen aikaista päivähoitoa vastaan (kiintymyssuhde itseluottamuksen perustana, lapsen kyky omaksua sosiaalisuutta alle 3-vuotiaana, perusturvallisuus) yhteiskunnan tapa preferoida päivähoitoa taloudellisista (mutta erheellisistä) syistä jne.

Mutta sen sijaan akka vain kaakotti! Katsellessani haastattelua jopa MiNÄ olin valmis siirtymään lapsen varhaisen päivähoidon kannalle...

Vierailija

Ne ovat aika jouhevasti siellä postanneet muutenkin näitä kohujuttuja, esim. kanervan takstarikohun aikaan kaivoivat esiin Pyykön Johanna Tukiaishaastattelun.

Vierailija

Itsekin olen toimittaja, ja tiedän tasan kuinka paljon vaikutta keskustelijoiden valinnat.

Ihan hyvin sinne olisi voinut valita jonkun valopää-bisnesmiehen puolustamaan päiväkotihoitoa, ja jonkun asiallisen koulutetun kotiäidin puolustamaan kotihoitoa. SIlloin yleinen mielipide keskustelun jälkeen olisi ollut ihan toinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat