Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko pissannut uima-altaaseen aikuisena?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei ole rakon kanssa sentään niin pahoja ongelmia. Olen myös huomannut, että uimahalleissa on jopa vessoja! Kaikki eivät tätä tiedä?!

Vierailija

eipä tee enää mieli mennä uimaan uimahalliin tämän ketjun jälkeen. Toivon vain että nuo oli vaan provoja tai kännissä kirjotettuja vastauksia.

Itse muistan (ja häpeän) että olen pissannut joskus ala-asteikäisenäkin vielä altaaseen. Hyi! Voin vaan kuvitella että jos minunlaiseni, (kiltti :-) ) tyttö on uskaltanut niin tehdä, kuinka monet muut lapset sitä tekee.

Mutta että aikuiset naiset. Hyi olkoon. Ja puolustella sitä, että kyllä kloori neutralisoi. Huh huh!!! Kasvakaa aikuisiksi tai pysykää kotona!

ps. olen lukenut joskus jostain että yksi virtsauskerta mereen tai järveen aiheuttaa kilon verran levää korkeilla ravinnepitoisuuksillaan. Sen takia en pissi luonnonvesiinkään! Pusikot ja huussit löytyy luonnonhelmastakin!

Vierailija

Lainaus:

Ei ole rakon kanssa sentään niin pahoja ongelmia. Olen myös huomannut, että uimahalleissa on jopa vessoja! Kaikki eivät tätä tiedä?!

Vierailija

Veden paine tekee varmaan sen, että pissattaa tavallista enemmän. Oletteko huomanneet, että uimahallin vessoihin ei ole juuri tunkua? Ei kai kun veteen on niin mukava laskea :) Ja se veden värjäytyminen pissasta on urbaanilegenda. Testattu on monessa hallissa eikä yhdessäkään ole pissasta vesi värjäytynyt. Porealtaassa on erityisen mukava laskea pissat. Ja usein myös piereskelen vedessä, kivoja ne kuplat :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat