Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpä tuumisitte tästä...

Vierailija

Mieheni sisko saa toisen lapsensa hieman ennen meitä. Anoppi kertoi tänään kuinka siskoa oli kiukuttanut, kun ei saakaan meiltä lainaksi kaukaloa, rintapumppua, vaatteita, sitteriä yms... että nyt meni hukkaan isot rahat.

Sanoin, ettei meiltä oltu vielä missään vaiheessa kysytty mitään tavaroita lainalle ja etten ainakaan itse pidä itsestäänselvyytenä, että saan muilta tavaroita omaan käyttööni ilmaiseksi. Ne kun eivät tapaa tulla takaisin ainakaan yhtään uudempina... Itse yritän omassa käytössäni säilyttää tavarat sellaisina, että niillä olisi vielä jälleenmyyntiarvoa tämän viimeisen lapsemme jälkeen.

Anoppi tuumasi, että taisi vain tytärtä vähän kiukuttaa, kun meidän odotus ja tuleva vauva vie huomiota kälyn odotuksesta ja vauvasta.

Huomautettakoon vielä, että kälyn perheellä on takuulla varaa hankkia vauvalleen tarvikkeita.

Ottaa päähän, kun olin ollut tähän asti niin iloinen, että syntyy lapsia niin samaan aikaan. Saisi jakaa odotus- ja vauva-ajan asioita ja olisi lapsilla samanikäistä serkkuseuraa.

Ei tekisi edes mieli uskoa anopin puheita...

Mitä itse ajattelisitte tällaista kuullessanne?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat