Mitä ruokaa teillä syötiin tänään? Miksi juuri sitä?

Vierailija

Jauheliha oli menossa huonoksi ja mies oli ostanut sitä liikaa :D.

Kommentit (14)

Vierailija

meillä on joka lauantai kalaa, tänään oli lohta ja keitettyjä perunoita. Joka aterialla on lisäksi salaattia, koska en itse syö perunoita, riisiä tai pastaa.

Vierailija

jossa riisiä ja hedelmäistä broilerikastiketta, pinnalla juustoraastetta.

Syy: eiliset riisit, eilinen kastike + jääkaapissa ollut juusto hyödynnettiin ja syötiin pois

Yritän vähentää meidän kauppalaskua. Tuon ruoan lisäksi aamulla joimme kahvia ja söimme Lidlin pakastepatonkeja viikonlopun kunniaksi. Ne ovat ihan vehnää, joten eivät ole mitenkään terveellisiä. Mies paistoi lapsille lettuja iltapäivällä. Sekin oli edullista. Äskein leivoin kolme pellillistä myslisämpylöitä.

Vierailija

Lounaaksi syötiin eilistä kasvissosekeittoa ja sämpylöitä, koska keittoa oli jäänyt yli. Tai oli ihan tarkoituksellakin niin ajateltu.

Iltaruoaksi syötiin lämmintä linssi-vuohenjuustosalaattia, koska bongasin sen keittokirjasta samalla kun kirjoitin aamulla miehelle ostoslistaa.

Vierailija

Syynä se, että mies on himoinnut kalapuikkoja jo monta kuukautta, mutta minua kalapuikot ällöttävät, joten tehtiin kompromissiratkaisu. Noita on syöty viimeksi joskus viisi vuotta sitten, ja oli aika hyvää pitkästä aikaa.

Vierailija

olimme mummon luona ja pöydän pitää notkua. ei juhlia tai muuta semmosta. se tekee aina liikaa ja noin monenlaista. Unohdin omatekoisen pitkopullan listasta mutta varmaan monta muutakin ruokalajia.

Mulla oli tosi huono olo tuon jälkeen kun söin liikaa

-7

Vierailija

Oliko teillä juhlat, toivottavasti ette aina syö yhtä paljon.... Kiisseliä kermalla JA täytekakkua JA viinereitä.. kaiken tuon ruoan päälle.

Kuullostaa joululta menun lisäksi myös ylensyönnin kannalta... sorry vaan!

Vierailija

Meillä oli suppilovahveroista, sipulista ja valkosipulista tehtyä pastakastiketta, jossa oli mukana Valion uutta Kippari-juustolla maustettua ruokakermaa ja tuoretta persiljaa. Lisänä salaattia ja jälkkäriksi pakastimesta vaniljaista puolukkajäädykettä.

Syy: rahat vähissä vielä pari päivää, joten yritetään syödä pakastimesta tavaraa pois. Tämä oli halvin ja houkuttelevin pakastimen aarteista.

Vierailija

alkupalana: perunaa, graavilohta, paistettua lohta, sienisalaattia, punajuuri/kapris/kermalisuketta/ omatekoista leipää, porosiivuja, juustoja, salaattilautanen, lihahyytelöä

Pääruoka: sisäpaistikastiketta, perunoita, lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, lihapullia.

Jälkkäri: luumukiisseli, kermaa ja täytekakku sekä itse tehtyjä viinereitä ja kahvia sekä lapsille limua

Vierailija

Sen kanssa salaattia (ruukkusalaatti [joka oli tarjouksessa 59 senttiä], tomaatti, sipuli, kurkku, kirsikkatomaatti, viinirypäle, ja päällä paahdettuja kurpitsansiemeniä), riisiä ja katkarapu-herne-currykastike.

Jälkiruokaa ei ollut, kuten ei meillä yleensäkään.

Vierailija

Lainaus:

alkupalana: perunaa, graavilohta, paistettua lohta, sienisalaattia, punajuuri/kapris/kermalisuketta/ omatekoista leipää, porosiivuja, juustoja, salaattilautanen, lihahyytelöä

Pääruoka: sisäpaistikastiketta, perunoita, lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, lihapullia.

Jälkkäri: luumukiisseli, kermaa ja täytekakku sekä itse tehtyjä viinereitä ja kahvia sekä lapsille limua

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat