Pidättekö Nova Starin baggy housuista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin mitä mieltä olette Nova Starin housuista. Otin meille kokeiluun pari kuukautta sitten ekat farkut. Ja ihastuin niihin itse kovasti, mutta mikä hassuinta meidän 1v6kk poika on rakastunut kyseisiin housuihin. Hakee itse jopa ne lipaston laatikosta. Nyt ollaan sitten tilattu jo toiset isommat, kun edelliset on jäämässä pieniksi. Kertokaa mielipiteitänne:)

Kommentit (4)

Vierailija

Itse kyllästyin jonkin aikaa sitten iänikuisiin collegehousuihin, eikä lapsi taas kelputtanut päiväkotiin farkkuja tai sammareita (niissä ei kuulemma ole hyvä leikkiä).

Nova Starit ovat oiva kompromissi, ja hintavuudestaan huolimatta aika kustannustehokkaat, koska käyttöikä on niin pitkä. Laatu on myös mielestäni ollut hyvää eri kankaissa (farkkua ja canvasta).

Vierailija

Itse en pitänyt kyseisistä housuista, eivät istuneet meidän pojille lainkaan etuosasta, olivat liian leveät lantiolta ja jotenkin tönkötkin olivat verrattuna muihin lasten farkkuihin. Lisäksi 4,5 vuotiaani veti housut aina siitä resorista kainaloihin (tai siis niin ylös, kuin sai), vaikka kuinka yritin kertoa, että ne voisivat myös vähän roikkua.. Ja siten ylhäällä ne vasta "peräkammarinpoika"-housut olivatkin! ;D

Malleissa toki voi olla eroja, meidän farkut olivat ne denim baggyt, joissa ei mitään värillisiä takataskuja. Farkkukangas oli sellaista "vapisfarkut" (=Vapaa Valinta)-tyylistä, eikä kyllä senkään puolesta miellyttänyt silmääni!

Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni, käsitykseni mukaan monetkin ovat niistä pitäneet?!

Vierailija

Sekä äidin että pojan ja tytön. Molemmat lapsistamme tykkäävät Novastareista tosi tosi paljon, muita housuja eivät juuri huolisi jalkaansa. Meillä lapset antavat niiden "lököttää", joten ovat myös tosi kivan näköiset. Itse kankaaseen olen ollut tyytyväinen, mukavan paksua farkkua, joten sitä ei heti saa rikkikään. Tytöllä on myös sellaiset vuorelliset harmaat housut, joissa punainen tasku, ja niistä olen myös tykännyt. Vuoren ansiosta ne on mukava laittaa nyt talven pakkasillakin esim. kauppareissulle kun tietää että niillä kyllä tarkenee!

Vierailija

olisin voinut kuvata ne lapsiemme päällä ja laittaa kuvan tänne. Halukkaat olisivat voineet sitten kertoa, sopiko ne meidän lapsille vai olenko vain aivan liian tarkka heidänkin vaatteiden istuvuudesta! :)

Ostin noiden kokeilujen jälkeen KappAhlista sellaiset tummat, hieman kulutuspestyt farkut, joissa lahkeissa kuminauhat ja takataskuissa hienot oranssinpunaiset tikkaukset. Housut istuvat meidän pojille niiiin ihanasti ja ovat aivan eri luokkaa noiden Nova Starien kanssa.

Ihme juttu näin jälkeenpäin ajatellen.. Yritin kovasti ensin uskotella itselleni ja miehelleni (joka heti Novat nähtyään sanoi no no..), että kyllä nämä farkut ovat hienot ja aivan omaa luokkaansa. Sitten kun tajusin, että kukaan ainakaan täällä meidän lähipiirissä ei tiedä kyseistä merkkiä eikä tiedä housujen arvoa, tajusin katsoa näitä farkkuja muidenkin silmin. Luulen, että monikin housut nähnyt ja minun tyylini tuntien ajatteli, että herranen aika, nyt on kyllä tämän naisen tyylitaju tipotiessään! ;D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat