Mies haluaa illalla seksiä - miten saisi itsensä fiilikseen...?

Vierailija

Ei nimittäin nyt oikein huvittais.. tai siis ei ole oikeaa fiilistä... nyt on siskot hyvät neuvot kalliit, miten saisi itsensä "kuumaksi"? :oO

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

vipinää ja miehesi haluaa seksiä.

Minun ei halua... Viime vuonna ei kertaakaan, vaikka minua kyllä kiinnostaisi. Ulkonäkö yms. asiat eivät ongelma. Mies vain yliväsynyt.

Mutta kiva kuulla, että toisilla on tapahtumia sillä sektorilla ;-)

Vierailija

...tehtävä hoitaa se, että kiihotut?

Minusta miehen pitää olla yleensä minua kiihottava. Huolehtia hygieniastaan, yleiskunnostaan, asustaan.

Mutta kyllä miehen myös pitää järjestää olosuhteet ja tunnelma sellaiseksi, että nainen kiihottuu.

Jos sinulla on tuollainen tilanne, sinulla on väärä mies. Tai sitten et ole vielä kouluttanut miestäsi kunnolla. :)

Vierailija

Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)

Että näillä mennään ;). Mies voi sanoa ei, mutta sinun on pakko antaa, vaikka et haluaisikaan :D. JOKU teidän suhteesa on näin ulkopuolisin silmin vähän vialla...

Vierailija

Kertoo jotain miehestäkin, että imoittaa, että haluaa seksiä tänään illalla... siis se on tilanne mikä johtaa siihen seksiin. Kas kun ei miehesi ilmoittanut kellonaikaakin, monelta sun pitää olla mirri ´kosteana häntä varten...huoh...

Kyllä naisella pitää olla oikeus sanoa ei, jos ei halua. Ja kun välillä tulee aikoja kun ei vaan haluta. Jos mies ei jaksa odottaa, niin se on sitten hei, hei.

Vierailija

Mutta jos on kieltäytynyt viimeiset 3 kk, siksi, ettei ole fiilistä niin voisiko sitä hommata sen fiiliksen - ihan vaikka sen miehen takia, ettei tarvitse sitten olla av-palstalla vinkumassa kun mies kävi vieraissa...

Joskus se fiilis tulee vähän niinkuin itsestään. Ei mulla ainakaan ole tietoa mitä meidän makuuhuoneessa tapahtuu 2 tunnin päästä. Nyt ei ole fiilis, mutta ilta on vielä nuori.

Lainaus:

ainahan naisen ei edes ole pakko antaa seksiä jos ei halua. Av:lla se on toki täysin tuomittava ajatus, koska naisen paikka on olla miehen pallien tyhjennysastia riippumatta omista fiiliksistä, mutta muualla maailmassa naisilla on myös oikeus olla tulematta pannuksi jos eivät halua.

Vierailija

ainahan naisen ei edes ole pakko antaa seksiä jos ei halua. Av:lla se on toki täysin tuomittava ajatus, koska naisen paikka on olla miehen pallien tyhjennysastia riippumatta omista fiiliksistä, mutta muualla maailmassa naisilla on myös oikeus olla tulematta pannuksi jos eivät halua.

Vierailija

Lainaus:

Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)

Että näillä mennään ;). Mies voi sanoa ei, mutta sinun on pakko antaa, vaikka et haluaisikaan :D. JOKU teidän suhteesa on näin ulkopuolisin silmin vähän vialla...

Taitaa olla jotain vikaa sun sisälukutaidossa. Ei mun ole PAKKO antaa. Useimmiten kun mies kysyy, en annakaan. Ei vaan jaksa, viitsi eikä huvita. Mutta JOSKUS annan, koska ei ole reilua miehelle, jos ei saa IKINÄ seksiä. Tai saa sitä pari kertaa vuodessa, kun sattuu olemaan oikeaan aikaan saatavilla! Ja joo, meidän suhteessa on ihan ookoo sanoa, jos ei jaksa tai huvita, niin miehen kuin naisenkin.

Vierailija

Siinä sitten kädet vaeltaa pitkin alastonta vartaloasi ja rentoudut. Vaivihkaa kädet hipaisee vakoa ja kohta varmasti kielikin sinne livahtaa ja perässä muutakin ;-)

Mukavaa iltaa!

Vierailija

helposti käy niin, että sitä mitä ei kotoa löydy haetaan jostakin muualta. Kuinkahan moni ero selittyy lopen sillä, että seksielämä ei ole toiminut. Aina löytyy hyviä selityksiä että miksi seksi ei jaksa kiinostaa kun oikein alkaa miettimään. Turhat estot pois ja hommiin vaan! Kunnon seksi ravitsee mieltä ja hoitaa suhdetta.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä naisella pitää olla oikeus sanoa ei, jos ei halua. Ja kun välillä tulee aikoja kun ei vaan haluta. Jos mies ei jaksa odottaa, niin se on sitten hei, hei.

Meillä on useampi pieni lapsi ja yöheräilyjä yms. ollut jo pitkään. Lapset kertakaikkiaan täyttää mun läheisyyskiintiön, kun olen kotiäitinä. Tuntuu, ettei välillä saa edes yhtä ajatusta ajatella rauhassa, kun vieressä hoetaan äitiäitiäiti. Mua haluttaa ehkä joka toinen kuukausi, ja silloinkin tyypillisesti silloin, kun mies sattuu olemaan työmatkalla tai tekee pitkää päivää. Elämä nyt on vaan tällä hetkellä sitä, että kahdenkeskinen aika miehen kanssa on kortilla.

Musta on ihan realistista, että joskus "annan" miehelle, vaikkei niin kauheasti haluttaisikaan. Ei siksi, että mies lähtisi vieraisiin, mutta _rakkaudesta_. Lisäksi tykkään joka kerta meidän seksistä, ja mieskin on hauskempi kumppani, kun saa edes joskus seksiä.

On aikoja, jolloin ei todellakaan haluta, ja silloin sanon miehelle suoraan, että ei kiitos. Mutta jos tilanne on päällä vuosikausia, kuten meillä, niin ei silloin voi asennoitua, että "tos on ovi, jos ei kelpaa"! Mä olen varma, että kun lapset vähän kasvaa ja mä saan enemmän tilaa ympärilleni, alan haluta taas enemmän. Siihen asti mennään näillä "rakkauden teoilla" ja niillä satunnaisilla kerroilla, kun mä olen oikeasti himoissani ja hyökkään miehen kimppuun! (Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)

Vierailija

Samalla sitten ajelen karvat, myös sieltä alapäästä. Se auttaa viimestään pääsemään tunnelmaan...

Mutta tosiaan, aina ei jaksa mennä edes sinne suihkuun.. =D

Vierailija

..että jos tällaista erehtyy kysymään, niin sitten on hellan ja nyrkin välissä, kö?!

Ymmärrän hyvin ap:n kysymyksen. Meillä on ainakin lasten tulon jälkeen ollut sitä ongelmaa, että vuorotellen ollaan väsyneitä tai haluttomia. Sitten tulee pitkiäkin taukoja, jotka ei tee hyvää parisuhteelle. Toki on yhdessä pysytty tauoista huolimatta, mutta jotenkin läheisemmät välit on silloin, kun seksikin toimii. Siitä tulee helposti kierre, että kun tulee muutaman kerran torjutuksi, ei uskalla enää niitä aloitteita tehdäkään. Sen takia meillä esimerkiksi mies ei yhteen aikaan yrittänytkään 'vietellä' minua, kun pelkäsi tulevansa torjutuksi. Parisuhteen, myös seksin, eteen täytyy joskus tehdä töitä, molempien.

Tietysti pitää myös uskaltaa kieltäytyä silloin, kun ei oikeesti jaksa tai halua.. Mutta välillä vaikka vähän väkisin kun yrittää virittäytyä tunnelmaan, kun ei halua tuottaa miehelle pettymystä, sitä yllättyy itsekin, kuinka hauskoja nuo puuhat olikaan ; )

Vierailija

Aloittelin tuossa jo aiemmin hiljaisina hetkinä fantasioimalla näkemälläni hyvännäköisellä miehellä ja pikkuhiljaa on alkanut p*nettaakin. ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat