Oviskipujako?Jos viimisimmät menkat alkoi 4.1.ja kierto n.28vrk. Tänään selkä

Vierailija

Todella hyvä. tästä on noin 14 vrk jos laskin oikein kipeällä päälläni menkkojen alkuun, kuulostaa juuri oikealta.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

menkat siis 31.12.kyselit koska meinaan testa ?no ehkä reilun viikon päästä.

Mulla myös melko lyhyt kierto. Menis nyt viikko äkkiä! Meille tulis kolmas ja ollaan tyyliin tulee jos on tullakseen, mut oonhan mä laskeskellu päiviä jo...

5

Vierailija

Lainaus:

entäs mulla oli viimeset menkat alko 31.12.nyt alavatsa ja rinnat kipeät.raskaanako jo?

Mulla myös viimeiset menkat alkoi 31.12. Viime tiistaina eli 13 pvä oli menkkamainen olo koko illan. Ovisko?

Vierailija

toivotaan on 1 onnistunut raskaus ja viime vuonna keskenmeno.nyt kyl tuntus et raskaana.siis se jol oli menkat 31.12.toivotan onnea sinullekin !eihän kaikilla ole oireita raskauden alkamisesta.

Vierailija

että jos tuosta vasemmasta sivupalkista klikkaat odotus-sanaa, niin sieltä löydät ovulaatiolaskurin, jolla voit aina kokeilla mihin päiviin se laskennallisesti asettuu. ei siis välttämättä osu siltikään siihen , mutta osaat sitten miettiä kipujen yms suhteen.

Kurkkasin äsken, niin sun oviksen pitäisi olla 18-19-20.1 eli eikun vehtaamaan siitä! :DD

Vierailija

Lainaus:

mulla on koko viikon ollut alamaha kipee ja rinnat. ehkä just siit oviksesta tärppänyt.siis menkat 31.12.

Mulla oli vaan se yks ilta ja nyt ei enää mitään. Muutenkin on sellainen olo, että ei tässä kuussa tärpännyt. Mut toivottavasti sulla!

5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat