ImseVimse-vaippojen käyttäjät (kysymys imukyvystä)!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen hankkinut ImseVimse-vaippoja, koska niitä mulle kovasti suositeltiin. Ihmettelen kuitenkin hieman sisävaippojen imukykyä - tai paremminkin imukyvyttömyyttä. Yhdetkin pissat ja vaipat ovat niin märät, että kuorivaippakin pitää pestä. Olen ostanut vaipat uusina ja pessyt ne kaksi kertaa ennen käyttöönottoa (pesun pitäisi lisätä imukykyä?). Tällä hetkellä tuntuu, että vaihdan vaippaa tunnin välein. Onko tämä ok?

Olen tähän asti käyttänyt kertsejä, joten vertailukohta on sinänsä huono. Kertsithän kestävät tuntitolkulla, eivätkä kostu ollenkaan, paksuuntuvat vain.

Hieman jatkuvasta vaipanvaihdosta ärsyyntynyt Evisa

Kommentit (3)

Vierailija

Niinkuin Helinäkeiju totesi, niin jotkut vaipat tarvii vähintään sen 10 kertaa pesuja.

Älä menetä hermojasi, kyllä se siitä lähtee sujumaan! :-)

Vierailija

olen vasta odottava, mutta olen lukenut että vaipat pitää pestä 10 kertaa ennen kuin imukyky on mitä pitääkin. Eli pese lisää ja katso toimiiko. Sen verran tänään kokeilin, kun otin pyykit koneesta, kun yritin kuivuttaa pisaroita, pisarat kyllä hävisivät, mutta sehän ei kerro kaikkea imutehosta. Nyt oli 4.s kerta kun pesin.

Vierailija

Hyvä huomio. Ehkäpä se imuteho tosiaan paranee, kunhan vain pesen kestoja vielä useammin.

Eli kone pyörimään vain ;-)

t. Evisa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat