TV7 tänään, että eduskunta romuttaa koko avioliittokäsityksen.

Vierailija

Näittekö ohjelman, jossa mukana Päivi Räsänen?

Kuulin, että siinä oli keskusteltu, että koko avioliittokäsitys romutetaan.

Samantekevää kenen kanssa asuu jne.

Kommentit (8)

Vierailija

täyttä aivopesua ja propagandaa, erityisesti lapsille suunnatut ohjelmat. Satuin vahingossa kerran kanavalle ja jäin katsomaan kun en meinannut uskoa silmiäni - ja muutaman kerran olen käynyt katsomassa, oliko näkemäni totta vai ei.

Lapset istuvat nätisti rivissä, kuuntelevat eikä elettäkään saa tehdä. Sitten kerrotaan kerta toisensa jälkeen, miten taivaanisä on antanut lapsille puita ja ruohoa jne ja eikös ole ihanaa kun taivaanisä sellaisia antaa. Ja tämä toistuu joka toisessa lauseessa. Täyttää aivopesun määritelmän.

Vierailija

mutta olen pohtinut, millä keinolla jatkossa virallistetaan avoliitto ja estetään se, ettei kämppis ala vaatia ositusta muutettuaan pois?

Vierailija

Lainaus:

mutta olen pohtinut, millä keinolla jatkossa virallistetaan avoliitto ja estetään se, ettei kämppis ala vaatia ositusta muutettuaan pois?

Kelalle siveellisyyslupauksia? Psykologiset testit, jotka todistaa, että on takuuvarma hetero? Opiskelijasoluihin pelit paljastavia moraalikameroita?

Vierailija

harvinaisessa poikkeustapauksissa (uusi laki suunnitteilla) saada tukea vaikeassa avoliiton purkautumisessa, nin joooo-o, romuttaahan se avioliiton.

Miten se avioliitto on niin hauras että se on kuulemma koko ajan romahtamaisillaan?

Vierailija

Kunnes alkoi ärsyttämään niin paljon että oli pakko vaihtaa kanavaa!

Siellä ne jeesustelijat jeesustelivat oikein huolella kuinka avioliitto on MIEHEN ja NAISEN väliseksi tarkoitettu ja BLAABLAA Lapsi tarvitsee ISÄN ja ÄIDIN ei ole normaalia että on vaikka 2 äitiä.

Mitäköhän ne ajattelee yh.sta jolla on vaan yksi vanhempi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat