Mistä ostatte silmälasinne?

Vierailija

Mies suuttui mulle kun en suostu ostamaan niitä netistä vaan haluan ostaa ne silmälasiliikkeestä. Olen todella pulassa lasit on nyt vain teipillä kiinni kun menivät rikki. Miehen mielestä silmälasit ovat viimeinen asia mitä ihminen tarvii ja mihin käyttää rahansa. Mun näkö on noin -6 eli olen sokea kuin lepakko. Miehellä olisi rahaa mutta mulla ei. Ei suostu ostaan mulle laseja. Käyn töissä niinkuin mieskin, mun rahat menee kokonaan ruokaan ja laskuihin, miehellä sen sijaan menee noin kolmasosa säästöön.

Kommentit (4)

Vierailija

samoja kehyksiä myydään siis tavallisiin laseihin myös. Eivät ole erityisen hyviä, painavat ja istuvat huonosti. En voisi käyttää koko päivää, aurinkolaseina ok. Silmälasit ostan liikkeestä, jossa voi sitten samalla vaihtaa tyynyt, väännellä ja käännellä sopiviksi ja voi viedä korjautettavaksikin yleensä ilmaiseksi.

Vierailija

...on sulla mies!!! Paa pihalle tollanen!!!!!! Ja itse ostan liikkeestä ja YHTEISESTÄ pussista maksetaan, mulla lasit miehellä ei..

Vierailija

Minulla myös huono näkö (-7) ja oikeat lasit ovat kaiken A ja O. Yhteisestä pussista ostetaan lasit. Meillä myös niin, että minulla lasit ja miehellä ei.

Suoraan sanottuna en ymmärrä pätkääkään miestäsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat