Onko mulla hinnottelu ihan pielessä?

Vierailija

Kun koitan päästä lastenvaatteista eroon eikä kauppa käy :(

Vaatteet on siistejä,yhdellä lapsella käytettyjä (sen hetken minkä mahtuivat päälle..) ja maksavat tyyliin bodyt 2e ja housut 2-4e.

Uutena kuiteskin bodyt kympin kieppeillä ja housut 14.90 niin eivät musta ole kovin kalliita,vai ovatko?

Kommentit (8)

Vierailija

ellei ole jotain erikoisempia. Bodeja saa kaupasta n. 7 eurolla, puoleen hintaan siis n. 3,5 e ja esim. osta kolme, maksa kaksi -kampanjalla siis n. 14/3 = reilu 4 e. Eli en maksaisi käytetystä tuotteesta edes sitä 2 euroa, ehkä 50 c. Itse ostin käytettynä lähinnä 'isompaa ja kalliimpaa', esim. ulkoiluvaatteita, juhlavaatteita, kestovaippoja, unipussin yms. Kaverilta ostin perusvaatetta tyyliin muovikassi täynnä 20 e.

Vierailija

Nää on bamsea ja disneytä ja sitten ihan henkkamaukkaa (housuja).

Livekirppiksillä just olen katellut että nukkasista äp-bodyistä pyydetään jopa 1.5e ni meinasin että nämä hinnat olis ihan kohtuulliset.

Vierailija

Mun mielestä hyvä nyrkkisääntö on se 10 prossaa lähtöhinnasta erittäin hyväkuntoisesta vaatteesta.

Kirppiksellä kun katselee, niin tavalliset bodyt ovat harvoin euroa enempää. Jos on joku hyvin erityinen ja hyvässä kunnossa niin sitten 1.50-2 euroa.

Jos tarkoituksena on päästä eroon, niin hinnoittele bodyt 0,30-1 euroa.

Vierailija

Huutonetissä monet tekee sellasia "pakkauksia" niistä. Postikuluineen on aika kallista ostaa yksitellen.

Jos ihan tavallisella kirpparilla, niin en osaa sanoa, mun mielestä 2 euroo ei oo paljoa bodysta... Kannattaa varmaan katsella millä hinnalla muut myy.

Jos naapuripöydästä saa samanlaisen bodyn yhdellä eurolla niin varmaan ostajat menee sinne mieluummin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat