G: Mitä kotitöitä olet tänään tehnyt ja mitä miehesi?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

kotitöitä en ole tehnyt. Olen hoitanut lapsia ( 1/2 v ja 3 v) lähes koko päivän ja käynyt kaupassa. Ruokaa olen tietenkin laittanut.

Mies on käynyt kaupassa ja laittanut kerran ruokaa ja hoitanut pienen hetken lapsia.

Vierailija

pessy koneellisen pyykkiä sekä yleistä keittiön siivous hommaa (astioiden vaihto koneeseen ja tasojen siivous).

Mies laittoi aamulla astianpesukoneen päälle ja keitti aamukahvit. Meni sitten töihin ja saapui juuri kotiin.

Vierailija

Laitoin pojalle ja itselleni aamupalan. En tiskannut.

Järkkäilin lelut ennen ulos lähtöä.

Söimme päivälliseksi eilistä ruokaa, sitäkään ei tarvinnut tehdä.

Mies tuli kotiin, leikki aikansa pojan kanssa, kunnes lähti taas töihin, päivävuoro ja yövuoro menee helposti, jäähän siinä sentään 6h kotona oloaikaa :)

Olen ollut tänään laiska, kaiken teen sitten huomenna jos jaksan. Mies nukkuu ja mä mieluummin olen pojan kanssa, sitten illalla yhdessä hutkitaan koti kuntoon :)

Ei stressiä, elämä on ihanaa.

Vierailija

Pesin kaksi koneellista pyykkiä, pesin keittiön tasot ja kaapinovet ja laitoin ruokaa.

Mies heräsi aamulla lasten kanssa kasin pintaan ja antoi mun nukkua kymmeneen. Laittoi aamupalan. Kävi auttamassa naapurin invalidia (laittoi vaatteet pyykkikoneeseen ja koneen päälle ja parin tunnin päästä kävi ne ripustamassa kuivumaan). Onhan nekin kotitöitä muttei vaan meillä ;)

Vierailija

Sen lisäksi vei esikoisen puistoon ilman että käskin.

Minä olen siivonnut, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen ja kokannut kaikki ateriat.

Minulle siis vapaapäivä: yleensä teen kaiken ilman että on ketään katsomassa lapsia sillä aikaa.

Vierailija

ei meistä oo tainnu kumpikaan mitään tehdä....

Eikun pesinhän pyykkiä, jos sitä voi laskea kotityöksi, siis laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle ja sitten vielä parin tunnin päästä pyykit telineeseen kuivumaan.

Huhhuh kun oli rankka askare =)

Mies oli tosin 8 tuntia töissäkin tänään ja minä vapaalla...

Vierailija

Minä:

50% aamupala, pöydän siivous

50% lounas, pöydän siivous

Tyhjentänyt astianpesukoneen, täyttänyt likaisilla astioilla

Pessyt 3 koneellista pyykkiä, laittanut 2 kuivumaan

Imuroinut, mopannut, pyyhkinyt pölyt, tampannut matot ja tuulettanut muut tekstiilit = siivonnut koko talon

Mies:

50% aamupala

50% lounas

Laittanut yhden koneellisen pyykkiä kuivumaan

Vierailija

Minä:

- tiskasin

-siivosin keittiön

-tein ruoan

-petasin lapsen sängyn

Mies:

-kävi kaksi kertaa ruokakaupassa

-keräsi kaikki lapsen lelut pois lattioilta ennen imurointia

-imuroi koko kodin

-laittoi pyykkikoneen pyörimään

-siivosi kissanvessan perusteellisesti

-petasi meidän sängyn

Vierailija

ja kävin kaupassa. (päivä meni ostoksilla =))

Mies heräsi lasten kanssa, on ruokkinut ja hoitanut heitä koko päivän ja laittoi nukkumaan. Pessyt ja kuivannut 2 koneellista pyykkiä. Laittanut tiskit ja järjestellyt paikkoja.

Vierailija

Mies hoiti lasten aamutoimet, mä nukuin.

Kävin kaupassa (1 lapsi mukana) ja laitoin ruuat. Mies siivosi ja ulkoili lasten kanssa kun kokkailin vähän ylimääräistä pakastimeen. Huomenna on pyykkipäivä. Koneen lataus ja pyykin ripustus voi mennä kummin päin vaan, mutta silitys on mun hommaa.

Vierailija

Minä: aamupuuro, 3 konetta pyykkiä, tiskit, lelujen keräys, keittiön siistiminen, iltapesut lapsille mies: hoitanut lapsia päivällä kun olin kaupoissa, teki päiväruoan, luki iltasadun. Iltapalat syötiin kylässä.

Vierailija

mies heräsi aamulla lasten kanssa ja laittoi niille aamupalat + hoiti muut aamutoimet ja laittoi vauvan nukkumaan ekoille päikkäreille, ennen kun minä heräsin (puol kympiltä). Vei roskat, tyhjensi/täytti tiskikoneen, lämmitti takan, siivosi lelut.

Minä petasin sängyt, tein ruoan, siivosin keittiön muilta osin, pesin koneellisen pyykkiä ja ripustin ne kuivumaan.

Tänään olis kyl pitänyt imuroida kämppä ja pestä vessa, mutta ei ehditty, kun oltii loppupäivä mummolassa =o)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat