Onko tämän talven Jonathanin tähti-mallistossa valmistusvika?

Vierailija

Pojan 2-os talvipuvun takki on mennyt aivan kamalan näköiseksi. Se on ryppyinen eikä näytä enää lämpimältä vaan kangas on mennyt tosi ohuen näköiseksi. Housut ovat ihan hyvät vielä. Pukua on pesty 2-3 kertaa talven aikana.

Kuopukselle taas ostettiin Jonathanin cordura-haalari (ei siis tähti) ja se on pysynyt ihan hyvänä.

Kuka noita valmistaa? Tekisin reklamaation takista.

Kommentit (11)

Vierailija

Olen aina ostanut Polarn o. Pyretiä, mutta koska pariin talveen ei ole ollut edes lunta viikkoa kauempaa, ajattelin säästää ja ostaa halpaa. No, viimeiseksi kerraksi jäi. Viikon(!) jälkeen takin kiinnitystarrat olivat lähes irti ja housujen kenkälenksujen napit irti moneen kertaan. Ilmoitin heti jälleenmyyjälle ja hän lähetti ne eteenpäin. Tulivat viikon päästä korjattuna takaisin, ja nyt ovat kyllä kestäneet. Pessyt en ole vielä kertaakaan.

Vierailija

Aivan sontaa. "vedenpitävät" rukkaset ovat saumoista rispaantuneet muutaman käyttökerran jälkeen. Vaikka on 2 käytössä joita vuorottelen. Vuori ei pysy paikallaan, eli hankala pukea. Haalari oli ryppyinen jo uutena. Ostin sen 2. haalariksi, joten en niin välittänyt. Jalkalenkit saman tien irti. Kangas ei kestä mitään. Paskaa. En ole reimaankaan ylen tyytyväinen. Isommalle pojalle ostin Columbian toppapuvun. Lahkeet vahvistettu, lumisuojaukset takissa ja lahkeissa. Parempia ja huolellisempia yksityiskohtia kuin reimassa, ja paljon paremmin toimii. Ja aivan uuden näköinen kaikesta loskatalvesta huolimatta. Aivan huippu hyvä! Täydet 10! Pikkuiselle kokeilen V-Terreä. Onko siitä kokemuksia? Satkun hintaero on pieni hinta pettymyksestä jota tunnen kun en saa rahoilleni vastinetta!

Vierailija

Kummastakin irtoili aina ne jalkarenksut ja toisesta hajosi ne ihan täysin. Myös napit irtoilivat toisessa haalarissa. Kypsyin ja olen ostanut vain Reimatecia tämän jälkeen. Ne eivät ole hajonneet.

Vierailija

Kangas menee hassun ja ohuen näköiseksi ja ryppyiseksi, jos sen pesee liian kuumassa. Kaverin lapsen takille kävin näin, mutta pesikin sen vahingossa 60 asteessa suositellun 30 vai 40 asteen sijaan. Mä pesen 40 asteessa ja nurinpäin, enkä käytä huuhteluainetta enkä valkaisevaa pesuainetta, kuten myyjältä saaduissa pesuohjeissa sanottiin.

Oon käyttänyt kahdella lapsella Jonathania kohta viisi vuotta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat