Onko se totta et jota kännis kaipaa ja muuten kieltää on sydämen valittu!

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

oli niin selkee juttu että ihan selvin päinkin huomasin kyllä, että tuo on elämäni mies, mutta kyllä kännissäkin huomasin, mutta sama mies :)

Vierailija

Tarkoitatko että kännissä voi tunnustaa jollekin kaipaavansa tätä jotakuta, mutta selvinpäin kieltää asianlaidan?

Mää luulen että jos selvinpäin asia tarttee kieltää niin siinä on jotain joka ei ole ihan "sallittua" esim. ollaan varattuja, mutta kyllä kait sen voisi kertoa selvänä jos asiaan ei ole estettä.. Siis jos ajattelee vaikka kahta sinkkua: nehän vois vaikka siltä seisomalta tehdä asian selväksi.

Eli luulempa että se kieltäminen on vaan jokin este suhteelle ei niinkään se että tarttee kännissä enempää kaivata -kyllä sitä ihanaa saman verran selvänäkin kaipaa?

Vierailija

Lainaus:

ei kuitenkaan "sitä itteään". Selvinpäin ei häntä juuri ajattele. Viimeksi kun näin hänet kävin kertomassa hänelle, että kännikaipuuni sinua kohtaan johtuu siitä, ettei meillä ikinä lopulta ollut mitään. Olen nimittäin mm. tekstaillut hänelle humalassa...huoh...sen jälkeen en tosin ole juonut eli en voi tietää, näenkö hänet taas elämäni miehenä vai en, kun seuraavan kerran humallun...

Mä alan kans kännissä aina ajattelemaan yhtä kymmenen (!) vuoden takaista heilaa, just sellaista, jonka kanssa ei ikinä päästy mihinkään, vaikka molemmat haluttiin. Toteutumattomat mahdollisuudet... Selvinpäin ei voisi vähempää kiinnostaa. Kännissä sitä vaan helposti kuvittelee kaikenmaailman vuosisadan rakkaustarinoita, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa!

Vierailija

On kaipaillut jo monta vuotta. Siinä kännikaipailussa ei ole ainakaan mitään järkeä. Olen ihan eri ihminen kuin silloin kun seurusteltiin. Minulla on kaksi lasta, olen onnellinen perheenäiti ja rakastunut mieheeni. Aviomies välillä hermostuu tämän miehen soitteluihin, mutta onneksi hänkin tajuaa, etten minä syty mitenkään puheluista. Mieskin on välillä jutellut tämän miehen kanssa ja minäkin olen jutellut tämän ex-poikakaverin kännisten kavereiden kanssa.

Kerran oli tosi nolo tilanne, kun tämä ihastunut exä soitteli keskellä yötä ja olimme anopilla kylässä. Anoppi oli vähän ihmeissään, että miksi mun puhelin soi keskellä yötä.

Kieltäisin häntä soittamasta, jos hän soittaisi useammin, mutta pari kolme kertaa vuodessa on ihan ok. Sitä paitsi, onhan se imartelevaa, että toinen on niin "rakastunut" vieläkin. Hän aikoo kuulemma odottaa, että joku päivä eroan miehestäni ja sitten hän adoptoi minut ja lapset. : D

Vierailija

ei kuitenkaan "sitä itteään". Selvinpäin ei häntä juuri ajattele. Viimeksi kun näin hänet kävin kertomassa hänelle, että kännikaipuuni sinua kohtaan johtuu siitä, ettei meillä ikinä lopulta ollut mitään. Olen nimittäin mm. tekstaillut hänelle humalassa...huoh...sen jälkeen en tosin ole juonut eli en voi tietää, näenkö hänet taas elämäni miehenä vai en, kun seuraavan kerran humallun...

Vierailija

Mulla ainakin on niin, että kun oman miehen kanssa on mennyt huonosti, niin humalassa olen aina silti tuntenut lämpimiä häntä kohtaan. Ja aina olen ollut hyvin huojentunut siitä tunteesta, vaikka sitten ehkä aamulla on taas sama mies vituttanut :) Sitten mä huolestun, kun en humalassa kaipaa enää omaa miestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat